Cume prestite una poesia?

A maiò spessu, u poema hè insegnatu à i zitelli. In lu kindergarten sò instructed, per esempiu, per i vacanze, è à a scola - anu dumandatu in classe. Sè i studienti sekundori è di u cullegiu ùn avete bisognu di l'aiutu di i so genitori, e figlioli in a scola primaria è, in particulari i pre-maistri, puderà ottimà a puisia cù una persona di l'adulti. I parechji di i zitelli chì sò spessu si spiegà cumu prestu prestu poesia. Ùn avemu micca cunsiderà cumu per fà un zitellu in furmazione di puisia. Stu prucessu anu sempre bessiri da u zitellu, altri ùn sarà pussibule di rimpiaverà u desideriu di amparà u poema per un bellu pezzu. È se u zitellu ùn vole micca à apre a poesia, da duvemu o cundùsu cumu per faccià interessante, o aspittà un tempu, è pruvate una volta.

Chì vi versu per amparà cù u core?

Prima di cunzidira li reguli basi è i metudi di memorizà verselli, detaranu perchè u zitellu avissiru ampara poesia è quale. Ci hè chì esse attività cresce bè cù a memoria è a parolla, forme u sensu di ritmu di u zitellu è u stilu, à u pensamentu logicu. In quellu chì versi per insignà, u principale hè chì si currispondenu à l'età, è u tema hè interessanti prima di tuttu u zitellu, è micca à i so genitori. Ùn pruvate à insignà cun l'annu preghjudiziu adultu seriu. A megghiu scelta serà u poema di i scrittori di i vostri cumpagni preferiti: Agniya Barto, Korney Chukovsky, Samuel Marshak, Sergei Mikhalkov è altri. E i zitelli da i bassa classi pò esse prupostu, dì, i riti di Alexander Pushkin. Per i zitelli assai ghjucà, rimi e pezza di Pasqua.

Regoli per i poema di l'aprenu

Se un zitellu ùn insignà micca a poesia, hè difficiule per ellu, perchè i paisani avemu a ricurdari diversi reguli cumu aiutà u so zitellu.

  1. Per amparate poemii cun un zitellu avete bisognu più prestu, quasi di nascita. Prima, a mamma simuli dici a rimi à l'anzianu mentre ghjuculeva cun ellu, cambià a robba, o fà un masaje. Naturmente, un zitellu scordu per un bellu pezzu. Ma à l'annu, u zitellu, distortingu e parolle, puderà ripetiri per a so mamma un paru di filieri di poesi favoritchi.
  2. I poeemi sò necessariu per esse accumpagnati da sculture. Pruvate prima l'imaghjini à i poema, è permette chì u zitellu sceglite u so interessa. Ùn aghju intesu immediatamente chì vi cuntinueranu qualcosa. Hè megliu suggerisce chì u zitellu sùbitu sente è pruvate una volta.
  3. U zitellu deve sapè perchè ellu apre a poesia da u core. Hè inùtule per spiegà à u zitellu chì a poesia hè bella. Hè megliu d'amparà u poema per l'arrivata di l'abanna o di Santa Claus. I zitelli ghjittati sempre da motivazione.
  4. Observe chì poemi u zitellu piace mejor. Qualchi figlioli cum'è calmu, chante poema, altri - più ritmu.
  5. Pudete pruvà à amparà poechi per fà qualcosa cù u zitellu. Per esempiu, andate in u duminiu è u zitellu sappi a caminari nantu à un logu. Dicule u poema nantu à u toru-bighi Agniya Barto, sicuru ellu vulete ripetiri.
  6. Per aprire a puisia cum'è a faciule possibbili, determinate u tarritorio di memoria hè più sviluppata in u zitellu. Se ellu si ricorda à l'imaghjini visuale (a maiò parte di questu hè u casu), piacenu illustrazioni à u testu di u poemu. Se u zitellu hè una bona memoria ricunciliata, pudete darà ghjoculi o oggetti chì sò citati in u testu (perchè s'ellu si u versu nantu à u cunigliu, pudete insegni da ghjucà cù un rabbit).
  7. Assicuratevi di spiegà à u zitellu u significatu di u poemu è tutte e parole in incomprensu. Sapemu benu chì u poema hè di circa, serà più faciule per un zitellu per apprezzate.

Cumu insignà a grande poesia?

Se vulete appruntà un poema longu, prima di discu in pezzi lògichi, per esempiu, quatrains. Inseme à l'ugnunu tutalità individuale. Sempri solu prima di passà à a parte dopu, ripetì tutti i precedenti. Ùn hè micca superfluitu à ritruvà stampa per ogni parte.

À trè o quattru anni, u zitellu hè prublema di memorizà i poema da una à duie quatrains. E à a scola, quandu a maiò parte di i zitelli capiscenu à leghje, i genitori ponnu amparà u zitellu in furmazione di a puisia. Se manifesta pacienza, allura l'aghjunghje di i puzzicheghji u vostru figliolu chì saparà torna più rapidamente.