Chastushki nantu à a primavera per i zitelli

Assientate a sesta di primavera hà bisognu di divertente è fervente, è incudicazioni, proverbi e ditties annantu à a primavera pè i zitelli - u megliu modu.

Chastoshechnye rimi, o megliu couplets, sò fà memorable, funny and funny songs that are quickly mastered by the guys. Sò un genre di u folkloru, chì era generale è creatu è passesi da bocca à bocca. Tali canzoni sò populari cun tutti i picciotti è e donne. L'anziani, i più chjucchi satìrici ponu esse offerte.

Spring ditties for children

Questa sottu sò quatraini più allegri nantu à u tempu di primavera, chì sò ideali per una festa di i zitelli à u kindergarten, è per urganizà una natura di vacanze, è solu per elevà l'animu per un passaghju.

A primavera fù vicinu à a nostra casa,

Si divirtì vicinu.

Ùn lasciate micca di a primavera,

Stay with us until winter!

*****

A primavera hà vinutu à noi cun noi,

Avemu da scuntrà à quattru!

Scalu, ballà,

Cumu truvamu a primavera!

*****

Aghjunghje ghjustu,

Acighjustemu accatammu u nostru calore.

Avemu aspittatu per voi tant'à longu,

E sta stana.

*****

A neia fretta, è vaghjime!

A primavera hà vinutu à noi!

In u pratu, fiori fiori,

Paghjella volare in l'arbuli!

*****

Ellu viaghjate à noi cun noi,

A primavera aspittavule.

È aghju purtatu cun mè,

Suli, luce, calore!

*****

A primavera vene, a primavera hè a via,

Questu hè un dicenu classic.

Diceremu assai forti,

Chì ci hè - vendita vene!

*****

U sole santu cusì cálido,

E da questu sìammu!

Scopre dinò primavera,

Fatemu divutu!

*****

Frets i vinemu da noi da a primavera,

E ragane croak.

Anu venenu à noi,

A genti poverà l'anu anu.

Chastushki pò esse invintati i zitelli di primavera. Ancu i zitelli puderanu cumpònii si sò inspirati da stu esempiu. Un tali travagliu devi avè u so propiu motive è ritmu. Hè ancu u so propiu tamantu. In questa quatranu rime a seconda è quarta liate.

Quatrains ponu accatallu a matinee in a kindergarten nantu à u tema di primavera (per esempiu, se hè dedicatu à u carnaval o l'arrivata di questa ora di l'annu). Spessu cuncorsi sò urganizzati pè u canti di cantanti di ditties. Tali cuncurrenzi pò esse disposti entre i gruppi o trà i zitelli è e donne. In i gruppi più vechje, cumu trà i primi diploma, un cuntestu per u primu pruvucheghju di i quatrains nantu à a primavera si pò esse pussutu, è ùn solu i prudutti in a forma di travagliu (per esse u tempu di preparalli) sò interessanti, ma ancu in forma d'improvisu o improvisazione.

I paisani ponu cumposti ancu cù i so figlioli. Se ùn ci hè nimu di tempu o l'eserciziunità per scrivite, pudete truvà parechje fonti di diversi pochi divertenti nantu à questu tema. Per questu, ci sò parechji siti accessibili, cumpresu i particulari.