Modestia decora a persona

Modestia in a psicoluggìa hè una qualità morale chì carattirizza l'individuu, secondu l'attitudine per ellu è à l'altri. Ùn hè micca carattarizatu da l'orgogliu è di l'arrogance, ma cù l'altri si cumportanu in una basa equitazione, ancu s'ellu hà qualcosa di esse fieru. A basa di sta qualità hè positiva, ma ci sò casi chì a pudoressa hè mala.

Quand'eddu a pudoressa hè una marca negativa?

  1. A succede chì a pudoressa diventa ostentazione. Di solitu stu mètudu hè utilizatu da e persone chì sò insicurati. Una persona chì finta à esse umili è timida, cusì, dumanda à i cumplimenti è i ludori. Tali manipulazioni sò chjamati falsa falsata.
  2. A verità di pudori naturali puderia esse cunsideratu un carattu pusitivu di caratteru, se ùn era micca minacciassi di diventà un cumplicatu cù u tempu. Spessu, a timidez e l'excitante constantemente di dubbiu diventenu un prublema è impediscenu una persona di sviluppà. A timia timida limita i so opportunità in tutti l'esferi di a vita. Hè difficili per ellu un passu versu a ragazza chì hà gustatu. In u so postu di u situ, parechji idee interessanti sò martellati in a so testa, ma si speria à spressione. In cumunicazione cù l'altri, hè taciturnu è avutru. Per quessa, a quistione "decora a pudori di un omu" ùn pò micca esse datu una risposta senza ambiguu. Quandu sta qualità hè manifestata à un gradu moderatu è ùn ne ùn interferiscenu cù l'attività di a vita normale, hè pusitiva. È se hè troppu, pò esse attribuita à qualità negativu.

Pudori di a donna

Cù un sexu dèbuli, tuttu hè assai simplice, sò pardunati è ancu stimulati da a so timidez, a debule è a perosità. Avemu cresciutu in l'opere clàssici, in chì a gentilezza è a timidez di e femine sò chjamati. Per un bellu pezzu, a pudoressa di una donna hà davveru à a so dignità interna è a resturazione, è l'arrogance è a insolence sò sinjali di malinzadenza. Ma ancu per i zitelli, pudori pò causà qualcunu inconvientenza, causanu stress è diprissioni. In questu casu, hè necessariu di cummattiri cu modestia excessiva.

I ragiò di l'excresore modestia

I siculiani credi chì l'pudorenza esercitiva pò esaltà annantu à i ragiò:

genetica. I scientisti parranu di l'esistenza di un gen di timidez. Appressu da u nascita in i persone cun un sistema nervoso inestabile. upbringing. A tenzione incorrecta è a mancanza di cumpitenza di cumunicazione fate un persone è falla a so timida inutile. traumatisme di zitella psicologica. Comu u risultatu di u scontra in a zitiddina prima, parechji caratteri di caratteristì pienanu, è a pudoressa ùn hè micca escepzione.

Cumu libri di pudori?

Ci hè dui maneri di cummà u modestezza excessiva. U primu duvende a furmazione di u caratteru, eserciziu speciale è furmazioni. A seconda manera hè di cuntattà i specialisti.

Per l'autorefazione, ponu esse appiicati e seguenti raccordji:

  1. Trenu u caratteru. Quandu vulete dì qualcosa o fà, fate, ancu s'ellu ciò chì dite hè stupidu, chì di noi ùn hà micca fattu storti.
  2. Comunica più di spessu cù associates. Ùn cede l'opportunità di scuntallu cù i cumpagni di i classi, amichi è culleghi. Ricurdate, in a zitiddina a vostra pudorita naturale ùn hà micca interferiscenu cù a cumunicazione cù i pari.
  3. Ùn ùn torturà cun riccadore dopu un discorsu successu o accionu. A cuntrariu, nota ciò chì hà gestionatu è pensate chì pudete curreva di ciò chì ùn era micca pussibule.
  4. Utilizà u "esercitale casale". Per fà questu, andate in ogni locu fugliale è pruvate à cunnosce è cumunicà cù l'altri populi à voi.

Sì sti prudutti ùn anu micca aiutu, avete bisognu di circà l'aiutu di un psicologu. Hà aduprà e mette di diagnostica necessaria è, se ne necessariu, avale cun un pianu di accionu è spiegà cumu per superà pudessi.

Tatau cù a vostra pudenza, solu s'ellu hè superfluvule. S'ellu hè moderatu, diventene è sia fieru di stu sentimentu è ùn ne scurdate micca e parolle d'oru: "a pudorita adorna a zitella".