L'estremu di l'ultima parti di u "Resident Evil": Milla Jovovich cun eccu assicurante

L'attore di Milla Jovovich, u so maritu è ​​a figliola maiurone volonu à Tokyo per participà à a presentazione di a partitu finali di a saga fantastica "Resident Evil: L'ultimu Capitu". L'avventura di Alice hè salvata, ma questu ùn hè micca significatu chì u tandem creativo di Jovovich-Anderson ùn avarà più piace u fanale cù i prublemi di blockbusters.

Inoltre, a seconda generazione cresce in a famiglia di i ghjunghje - u 9 anni di l'età Ever Gabo ùn hà micca in vain accumpagnà a so mamma in a tapitula grassa in Tokyo. Hè stata cunfidata da un rolu episodicu in un horrore fantasticu. L'observatori secularu hà dettu chì l'attrenda iniziale si senti in un manifestamentu cumportatu è fugliale, assai cunfortu.

In i passi di i genitori

À quest'ora, in una entrevista cù Vogue, Milla hà scritte chì u travagliu nantu à l'ultima parte di a pelicula horrorie creata da u so maritu annantu passava.

Per via di a seconda gravidanza di Milla, travaglià nantu à a sesta parte di u ritimu anu da esse postposta per un certu tempu. L'attrenda accetta chì ùn hà micca vulutu ammazzari i zombi, chì sò in pusizione. Dopu u nascita di u figliolu Dashiyel Edan, a stella riturnò prima.

In a listessa intervista, a stella detta à a so figliola maiò, Sempre Gabo, ùn adora solu nantu à i sposi di moda, ùn hè micca timurosa nantu à a camera è amarà i film.

Leghje ancu

Per sminu quellu tempu, a so figliola hà dettu un vistitu chic magheru cù una faldella falata di gas, bordada incantata di perdi, è a so mamma - più di un cunfortu francu di velvete marsala cun una volta aperta, decocuulu profundo è un alto cut.