Elijah Wood hà dettu parlatu à pedofili in Hollywood

Elijah Wood, chì hà ghjucatu u rolu di Frodo in u Signore di i Rings, hà parlatu à un giurnale di u ghjennaghju è di pedofili in Hollywood chì ùn sò micca teme l'esposizione, quand'elli sò prutetti di i filmi influenti.

Ùn averebbiatu

Madura di 35 anni hè stata travagliatu in l'industria di a cinema da quandu era ottu, perchè ellu sà ciò chì parla. Sicondu l'ellu, hà sappiutu di esse micca abusatu, solu perchè a so mamma ùn l'hà micca dettu in u partitu di Hollywood. Hè nantu à quelli chì i pedòfili caccia à i ghjovani artisti, Elijah dichjara.

Intervista scandalous

Scrivite a situazione chì hà fattu e furmazione in u scènesore di u Dream Factory, l'attore hà ricurdatu a storia di u tardu capu di u giant di a television di a BBC Jimmy Savile, chì era accusatu di 103 stati. Frà e so vittimi eranu figlioli di cinque anni. Per circà "pudore simplice", era ingannatu à a carità, cooperando cù l'istituzione di u Ministeriu di Salute. Sicondu Wood, una pittura simili di pederastichi hè urdinatu è in Hollywood.

"Ci hè assai sacchetti in a industria di film chì persequitanu i so scopi"

- hà dettu l'attore.

Leghje ancu

Impunità

Elia hà aghjustatu chì si sò scurdate di sti crimini, perchè e vittimi sò teme di fà esse publicati, teme à reprisals, sapendu chì i scopisti anu u dirittu è u putere è sò amici cun l'influente cinematografici.