Chanomeles Japanese

Se vulete acquistà un bughjone bello è frutta savurita à u stessu tempu, puderà cultivà una pianta cum'è l'henomeles o ova in Japanese in u vostru situ. Ci sò parechje spezii chì sò cultivati ​​fora di a so patria storica (Cina è Giappuni). Tra l'elli, sò carattarizati da a resistenza di ghiaccio, altu è culore.

U più adattatu per cultivà nantu à u territoriu di Russia è di altri paesi CIS hè un tipu di codice japonese, cum'è i genitori japonià. Dopu ad ellu è dite in u nostru articulu.

Caratteristiche caratteristiche di i Chenomeles Japanese

Questa varietà di chenomelaghji hè un arbusto con fronda è una altezza di 1-3 m, chì creci à quasi 3 m di diàmitru. In i so rame, in più di fogliu, ci sò ancu picculi picculi. Duranti a fioritura, diventenu particularmente bella, cumu hè cupartu da grande (5-7 cm) fiori di culore aranciu-russu. A causa di u fattu chì questu avvene prima di l'apparizione di a maiò parte di e foglie (in u mità di a primavera), pare chì i so vucali sò rossi. Stu piriu dura per norma 15-25 ghjorni.

A sittembri-uttobre, u fruttu annu-verde, cum'è quince, ripens nantu à i rami di l'henlemele cinese. À gustu, sò assai àciti, ma assai utile. À l'iniziu di u clima fretu iniziale, ùn anu micca tempu di ripiglià. In questu casu, ci anu deve esse dispunibule in un quartu caldu per arrivà.

Avà hè una gran numaru di ioghji è variità di i genitori japonià, diffirenziu in u culore è a forma di u fruttu. Semu devi esse nutati chì i ghjurnali di sta pianta rializate significativamente a resistenza di ghiaccio, perch'elli sò ricumpandati per crecià solu in regioni cù un clima cálido.

U crescente di broi in u casu di l'arbulu di u chaenomelesi japonesi hè di 5 cm, à causa di questu, hè cunsigliu per utilizà per creà serpenti.

Cultivazione di i chaenomeles Giappone

Per u cultivo successu di chanomelelli, avete bisognu di parechje reguli di cura per questu:

  1. Situazione. Per un criaturu normale, l'henomelie adupranu assai lumini, cusì pianta megliu in un locu assulutu à u latitudu sudu di a casa. Hè assai impurtante chì l'acqua di a pianta ùn manca più vicinu à 2 metri da i radichi di l'arbulu. U locu scegliu deve esse preparatu in l'oghje: digite, sguassate i bughjati è, se ne necessariu, introduva e fertilizatori.
  2. U tarritoriu. U sòchi alkalini è turidi sò micca adattati per a splantarà stu arbusto. Hè ricumandemu d'elegite un situ cù un linu chjude ulemente lucali, lucali è sod-podzolique. Hè bisogna essa fertili è hà una acizza dèttila .
  3. Landing. Ci hè tenutu in a primavera. Quandu si tratta di i culturi, ci deve esse pigliatu da a sparghje di e so rame è sughjendu entre i pianti da almenu 1-2 metri. Landing hè realizatu in pezzi cù una prufundità di 80 cm è di un diametru di circa 50 cm. Preliminari, ci anu prisentatu fertilizzanti organici è minerali.
  4. Cura. Per esse cusì à l'arbulu per vede neat, si deve currettamente (rinfriscà e rame sèse è dèvule), se hè necessariu di rejuvenate, e raghjoni più maiore di 5 anni sò stati sgrossati. L'acqua di chaenomeles devenu solu in i periodi di seculu, quandu ci hè una petite precipitazione naturale.
  5. Inverndu. Per sopra i frutti di invierno, u ghjovanu A Chaenomeles pruvucarà a prutezzione di u ventu è l'accumulazione di neve. Sì stu casu ùn hè micca u casu, à -30 ° C, cirimini di fiori è anzi annuale, chì averebbiuti mai più di fioritura è fruttu. Per evitari chistu, pudete creà à circà una struttura di coperura o dàchja à a terra per coperà tutale neve.
  6. Riproduzione. Puderà esse realizatu da a pusterità è di i metudi vegetative (staggiune è raffinate).

Chenomeles hè assai resistente à parechji puzziche, per quessa, ùn avete micca bisogni preventivi.