Hè pussibule cultivà uva di una petra?

Ancu i più pruduttori senza sapè chì u raghji sò tradiziunale propie da scorci e piantini . Ma parechji sughjetti interessate in a quistione, ma hè pussibule in casa per cresce uva da a petra? In questu quì pruvate di vende a vigna in una manera pocu cumuna, pruvate à scopra.

Quandu a frutta si creanu da a petra?

Teorizamente, u cultivo di uva da e zane possa un drittu dirittu di esse. Ma in pratica, stu modu di ripruduce hè assuciatu à tanti cosi chì si usa raramente. Bastamente, riesce d'utilizà solu vignaghjoli, addivatori, chì avè bisognu di acquistà un materiale per paragunà e qualità varietale, a rata di creazione o l'effettu di e fertilizante in a vigna. Hè avutu ancu indispittìvi à i quelli chì vulianu cultivà uva di uvizzi, perchè i fruttificà da e raghja hà raghjunata hà bisognu à almenu cinque anni. In più, hè impussibile predichendu in anticipu quale pruprietà di a varietà chì hà ripatite è cumu puderà gustu.

Cumu cresce uva di una petra?

À e grande, tutti i variità di uve sò adattati per a ripruduzzione da l'osse. Ma, in order to increase the chances of success, vale aduprà variità hibrida chì anu aumentatu a resistenza à a malatia, è ancu tollerà i vagari di a natura più facilmente. Sò devi esse in mente chì solu e manni maturu sò adattati per a geralazioni, chì sò culle è in un rico color pugnu. Ma i semitori negra o verdi ùn anu micca a minaccia di ghjibilizazione. I sasuli appiegati sò sbulicati da e raccoli, lavande in un corrente di acqua corrente per vultà i rossi di a pasta è secca. Dopu à questu, puderete prucede à u prucessu di ghjonghje di uva da e semine. À questu finisimu, a pusterità deve esse dispostu nantu à una strata di robba nuda, è impannillata in un saccu di plastica, dopu chì u pacatu hè inveninatu in a frigorifera. Da u tempu à i ghjurnate di e germinate si deve esse sbulitatu da u pacchetu è lavatu cù cura, è tornu à u fretru. Se ogni cosa hè fatta correctamente, in un è u mezu à dui mesi nantu à e fiorite pò vede i radichi.

Comu a pusterite di uva da una petra?

Immediatamenti dopu l'apparizione di rootlets, i zoni germinati deve esse pruduzati in biscotti chjuchi cù una misura nutriente chì compone di e parolle di humus è di sabbia à una prufundità di 2-3 cm. Piatti deve esse situati in un locu bellu rinforzu cumpletu è dà un régime alimentatu suffissi. In una settimana è di sittimana di u pianice, i primi sprouts di uva appareceranu, per fora, assai simili à i frutte di pepite.

U crescente di e cose di uva dumandassi u horticulteur à rializà u cumplessu complexe di i servizii d'assistenza: perditu di u locu, u trattamentu da e parolle, introduzione di fertilizazione. A maiò spessu, e uva cultivata in casa soffrenu di scassizza di nitrogenu e fòsu, chì si suppliteghja per l'usanza pericienta di fertilizzanti cumplessi. Inoltre, da u tempu à u tempu, u prugnu cù e piante da parechje esse stati rotate in u so ardore per furnisce cù l'illuminazione uniforme.

Semu devi esse ricordati chì nantu à 2,5 metri in u rabidu di casa ùn crede micca, cusì dui o trè mesi dopu à sviluppà, devenu esse trasplante in u sular. Per quessa, hè bisognu di guessà a juxtaglje di e muntagnera di u raghju per chì a muderna pò esse trasplante in u paisanu aperto in a primavera. Per l'inguernu, a vigna hè stata torciata in un anellu è poveri tutti cù a terra. Pruning and moldings of such a vine can be carried out only after the beginning of fruiting, ie no earlier than five years after planting.