Malati di manzano

Per piglià una bona vendi, l'arbre deve esse curamente è cuntrullà seguità u manifestazione di e malatii. Per esse ubligatoriu u prublema in u tempu, unu deve sapè l'ingannu in persona.

L'insegnamentu di Apple è u trattamentu

Malatii di l'arbureti di u giardinu pò permette à l'arbulu è in u fruttu. In questu casu, i malatii di u troncu è di e foglie di l'arbre sò direttamente distinti. Eccu una lista di e malatie cumune di l'arburu:

  1. Mildiu in poi. Sta malatia fungulda affetta a folla, e corpi è rimichi di l'arbre. A malatia si prisenta cum'è un revestimentu biancu, chì averà accadutu un tintu di brunzu, è poi ponu appena petite punti neri. A primi manifestazioni avissiru attru immediatà. L'arburu hè trattu cù una droga chjamata "Topaz" (pudete aduprà "Scor") in a fase di creazione attiva, è dopu a fiora applicà "Hom".
  2. Porsche. A malatia più cumuna trà e frutti è fogli hè manzana. L'iniziu di a malatia si trova in u primu prugnanti dopu chì e ciucciate sò fiori. Nant'à e foglie sò stati marroni verdi è postu un tempu chì i vacche secchi è si lampanu. Da e foglie, i frutti sò infittivi: in u risultatu, ponu grisi è i frutti si spinghjaranu. Per prevenzione di sta malatia di i pomi di giardinu, i ghjardinaghori sò cunsigliati per fà unpunimentu puntuale, perpende periò di a corona per una bona ventilazioni.
  3. Frutta di rot. Stu tipu di malatia di u pumu si prisenta in un veru echicellu è umidu. A maiò parte spessu affettati frutti chì sò danati. A manzana appare una tina marronita, chì anu creatu è infeste quasi tuttu u fruttu. Per contru, hè necessariu di eliminà immediatamente i frutte infectu chì avemu bisognu di essiri siputtu più luntanu da u giardinu. Inoltre, hè bisognu di cuntinuà à cuntrastà cù i pesti di u giardinu, pudete applicà a misura di tratta, cum'è in u casu di a porcina.
  4. Frà e malatie più prubleu di u troncu d'u mulinu hè "cancellu nìuru" , chì si riferisce à i malati fungichi. Pudite influenzi in folla, fiori o frutti. Ma a forma più periculosa di a malatia hè a scunfitta di a cortezza di a pomo. Sta maladizioni manifestu in a forma di spots vola violeta depressi, chì anu creatu crescente. Per via di u risultatu, u corti hè crachata è radiata, è l'arbre hè ghjuntu. I prutezzioni di i fungi di l'arbureti appiegenu in i piante devagliati è u trattamentu ùn sò micca direttamente solu à eliminà i sintomi, ma ancu avè pigliatu misuri à rinfurzà a cortezza di l'arburu. Li ferii sò puliti è trattati cun un disinfettante.