Pruning of autumn trees of fruit

L'ugettu di un jardineru hè u cultivatu di eco-friendly fruits in u so travagliu. Perchè stu travagliu purtatu micca solu piacè, ma ancu devi u risultatu, hè necessariu di regula regularmente a poda di u fruttu di u fruttu.

Cum'è sapete, i podi in u giardinu hè realizatu in u vaghjimu è a primavera. Ma ùn ci hè una differenza significativa entre elle, perchè durante u canningu è u pruning di primavera di i frutti, i mette, metudi è timing di u travagliu sò significativamente distinti. Veju quale hè a diferenza è se ferma necessariu per vede u giardinu à questu o quellu tempu di l'annu.

Chì sò i tipi di trimming?

Hè generalmente accettata di distinguishà trè varietà di sti opare, è si cumplimenu a so funzione chjaramente definita:

A poda di u vaghjimu, i ghjovani è l'antichi frutti includeu i primi dui articuli - poda di sanità è di rinfrescante. Dopu tuttu, hè assai impurtante chì in l'inguernu l'arbureti sò micca decontaminati, chì si privanu di ogni tipu di lezioni, chì sò spessu si trovani in rami malati.

À l'estiu, l'àrburu cresce significativamente, chì significa chì hè necessariu di preparalli per a sesta. Per queste, u so ghjustu hè fatta, chì ghjè appuntatu à sguassà u spruta verticale, chì ùn pò furnu fruttu, ma ombra i fruttu.

Regoli per u podarè di frutti in u vaghjimu

Quelli chì duvicammi s'ellu hè pussibule di pruduttu l'arbureti fruttu in u vaghjimu, pudete sapè chì avete bisognu à fà questa ora di l'annu, ma in limiti razii. Pruprità solu era quellu chì ùn hè micca spertu in questi sicuru, perchè diligenza excessiva pò dannà l'arbre.

Questu significa chì ùn avete micca cut as close to the trunk as possible any branch innecessari, in u vostru parè. Dopu tuttu, pò ancu esse surveghjanu à a legnu vivante, chì pò causà danni à u ramu principali, se tagliate micca troppu vicinu à questu. Questu hè spéciale periculosu davanti à l'inguernu vene è si pò sculacciatu da a furia di a raghja sceletale principali. Fate d'esse migliore uttene un petit tronu 2-3 cm, chì pò esse eliminatu senza peevvi in ​​a primavera.

A poda di u giardinu hè realizatu cù un pruner aftuitu o una serra da a mane chì aiutà à vint'anni curretta. Hè inadmissibile per spenderle risparmi innecessari da a manu, cumu pò ancu esse danni à l'corteza.

Hè impurtante chì ogni horticultore cunnosci è appiecà à a prublema a regula - un casonu di una ramu, di diametru di più di 2 centimetri, dopu chì u cuteddu deve esse cuparti da u vignetu di giardinu, o qualsiasi agenti cun un antisepicu adattatu per questu scopu. , è in l'invernu, hè pussibule di destrillete è ammuccià u capu internu di legnu.

Tutte e branche chì anu stati chjappu deve esse chjucu o da fora di a trama, è di folla, dopu allu ponu cuntene microorganismi patogeni chì ponu dannu l'arburi sani.

Quandu hè a pruning autumnale hà fattu?

In regula, tutte u travagliu di u giardinu hè generalizatu da a casata di u folla è a cessazione di u sapu in i rami di l'arbureti. Di solitu, sta succorsa dopu una diminuzione significativu in a temperatura di ghjornu media in novembre-dicembre, ma per a regione pruning hè pussibule.

Queste opere si pò esse realizatu ancu in u principiu di l'invernu, se a tacca di neve ùn hà micca impeditu l'accessu à u giardinu. Molti jardineri regulanu u so travagliu cù u calendariu lunar. Pruning hè realizatu in l'ultima fase di a luna mensa, o in vigilia di a nova luna.