Pappatura "Gogoshary"

U strangeru da u caldu di u livante, u pepino dolce hè statu assai stabilitu nantu à i nostri tuli è i giardini. Prestu ogni camionatore possa u so propiu «a rigalu» di questa cultura. Per quelli chì ùn anu micca decisu chì qualità di pimentu per crescita di megliu, suggerimammu acquisto di a description of sweet pepper "Gogoshara".

Pipì dulce "Gogoshary" - description of the varietà

"Gogoshary" - una di e variità di dolce murale (7 è più mm) pimienta, una forma riminiscente di una zucca. I so frutti sò una forma torna curata è una colorazione gialla o gialla di a pelle. U gustu di u fruttu hè dulce, cù una nota di maria. Piuttostu spessu, u pebperu "Gogoshara" hè perepylyaetsya cun una pepite calda in crescente vicinu, risultannu in frutti chì ùn vedenu micca sfarenti di pepite "Gogoshara", ma cù intensu gustu picanti. Per quessa, crescenu questu pepite si devandate da pimienta calza, è a simula si devi esse acquistatu solu da prupietari. Arbusti in pepite "Ghoshary" formi altri (à 1,5 metri) cun un culore spiciale caracteristicu di u troncu è e grande foglie verdi foglie di forma round.

Pappuluzza dolce "Gogoshary" - crescente

U pappaghju di crescita "Gogoshara" hà e so propri caratteristiche:

  1. U pappaghju "Gogoshara" hè una cultura midicina riunioni, chì faciani 100 ghjorni da a polinizazione. In questu sensu, hè necessariu di suminà e so semen nantu à i pianti di 15-20 ghjorni prima di i sementi di pumati o l'albergini.
  2. "Gogoshary" si riferisce à e variità termofili di pimienta, in u cultivou di quale hè assai impurtante per sustene a temperatura ne necessaria. U più còmode per a so morta hè a temperatura di 25-26 gradi. A diventazione di pocu cinque gradi da una temperatura cunfida pò causà ritardi significanti in u crescitu di e pianti.
  3. U sistema radicali di stu tipu di pepite riflettente bè rigmente à u trasplante, ma Eppuru stu pepino di piuma "Gogoshara" deve esse immersi. Dopu un picculu gasta cù cura, u pezziu si forma un sistema radicali più potente è, grazia à questu, guadagnava rapidamente una massima verde.
  4. Puttatu "Gogoshara" hè megliu nantu à i letti altri, solu di stagnazioni di l'acqua. Siccomu l'orizzioni di u situ hè stallatu in a so maiò in a superficia di u liceu, ùn hè micca indispensèvule per dissiccate a terra. Ma mulch orgànnicu solu benefiziu i pimentari.
  5. I primi frutti sò più sgrossati da l'arbulu incù l'immature, mandendu per a migliurà in un locu fridescu. Questa cuntribuisce à una furmazione attiva di l'ovari è à a furmazioni maturità di altre frutti nantu à u ramu.