Uva "Kishmish Radiant"

A varietà di u vinu di Bezkostochkovye sò assai cumuni per u cunsumu, è se u baccelli sò un gustu eccezziunale, dunque ogni ghjurga-ire soverà per vede sta variità per a crescita nantu à u so propiu situ. Uvas «Kishmish Radiant», uttenutu com'è u risultatu di vultà i varietà «Kishmish Pink» è «Cardinal», duie qualità à u più. Sceltu da i vitturi Moldaviani in l'ultimu quartu di u seculu passatu, a varietà di uva "Kishmish Radiant" hè un capu rilivutu in a categuria di vindite senza sembra. À qualsiasi degustazione di varietà di uva, invariabilamenti aghusta 9,8 punti da 10 possibili.

Descrizzione di a varietà di uva "Kishmish Radiant"

Una fattura di distinguerà speziale di a varietà di uva "Kishmish Radiant" sò grani di uva raghjonu, u pesu di quale adu aspessu alcanza 1 kilogram. Quessi famiglii bianchi ovaleddi di kishmish anu un bonu culore rosatu brillanti. A vigna hè struta di caccia assai, dovutu per a quali anu una bona transportabilità. A tutti i qualità pusitivi di a varietà pò aghjunghje resistenza à i malatie fungii chì affettanu assai tipi di cultura.

Plantare uva "Kishmish Radiant"

Per plantà e racini, "Kishmish Radiant" precisa una larga zona, perchè deve esse pianificatu, mantendu una distanza di 2,5 metri in a fila è in l'intersaire - 3 metri. Trà l'arbureti "femminili" anu da esse pianificatu.

Pruning di uva "Kishmish Radiant"

Prununza hà un significatu especial in a furmazione di a vigna. Quandu formanu una machja, ùn deve micca più di 10 rivolti per metru in running. Quandu s'incorpora, hè cunsigliu per a 2-4 visiti nantu à i ghjui ghjunti, hè chjaru passà una longa pruning in rimi viechi, allughjatu 10 à 14 ochji. Se l'arbureghja sò soprapiù cagiunati, i raghji saranu chjuchi, è u cuntenutu di zuccaru di u fruttu hà dimustratu, perchè ci deve esse 1-2 cresceti grandi nantu à u ritrattu.

Cura di uva "Kishmish Radiant"

Riinture à a pianta esse dispunia moderate, duie settimani prima di cugliera, e raghjendu ùn deve esse firmatu in tuttu, regadi u paese solu entre fila. U primu fertilizazione hè realizatu cù fertilizante chì cuntenenu nitrogenu cù u principiu di a vegetazione. Duranti a staghjoni, i piantazioni sò fecundati planotophol, sulphate, sulfate di magnesiu, fosfato potassu. Prima di l'iniziu di fioritura è l'apparizione di l'ovariu, a pianta hè furnitu da fertilizzanti minerali. Per mantenisce e branche, deve esse stallate supporti forti.

"Kishmish Radiant" hà una regula di resistenza di scatulite, senza refuggi pò soprappreure a temperaturi di -15 gradi durante u periodu friddu, e cose a vanda a furnita propria . I viticultorii sperienzii recommandé, per evità di prublemi, di taglià u vignetu debbiti in u tempu, i tippi kbar per l'inguernu per esse densamente insulati cù pudè, per esse a prutezzione di e radichi di a zucchera.