I culori di moda 2013

A stampa di a moda di u vaghjimu ti detti no solamente novi tendenzi in mudelli è stili di vestiti, calzature, accessori, ma ancu in a so solu colore. Una scelta di culore cusì grande è questu annu piacenu i tradiziunali più esigenti. Ccà cumu quellu culori di moda in u vaghjimu 2013.

Colori classici in u vestitori di vaghjimu

U biancu classicu, grisgiu, nìvuru quede in moda, ma ancu sò parechje parechje. In questa stagione, i diseggiani sò cunsigliatu per minimizzà un colore biancu in vistiti. Hè megliu per l'amatori di u scuru per utilizà sfumaturi blu scuri veri. In i cullezzione di Gucci, Elie Saab, Chloe sò tutti i sfumaturi di u celu - da celu blu à u scuru. À u grisu, i culori di moda di a tempesta d'oghje è invernu 2013-2014 sò solu un grisu grisu, ombra di l'asfalto. E combinazioni di grisa è negra si prisentanu in e cullezzione di Christian Dior è Balenciaga. Ma biancu pò esse gastu sicuru. Per parechje staciuni in una fila, u culore biancu hè pertinente, stu annu ùn hè micca esvenzione. Molti mudicini di i fiori di e cullezzione Carolina Herrera, Balenciaga, Chanel sò fatta bianca.

Fans di rossu deverà fessu cura à questi culori di moda 2013, cum'è saturati scarlatte, aranciatu brillanti, burgundy. Questi sfarenti disinfestaturi ùn sò micca usatu solu in a ropa, ma ancu in accessori chì aghjunghjenu i accenti brillanti à l'imagine di u vaghjimu. Autunno Collection Valentino, cum'è sempre, ùn era senza u vestitu russu tradiziunale. Giambattista Valli è Tory Burch hà ancu utilizatu sfarenti sfumature di russa per creà ropa. E culori di moda in u vaghjimu 2013 - rosa è viola. Queste sfumature sò prisentati in e cullezzione di Gucci, Paul Smith è assai altri articuli.

Ombri di vaghjimu

Sicondu i stylistichi, i culori di moda di u vaghjimu d'invernu 2013 ponenu impressà a donna più sofisticata di a moda. I culori di sta stagione sò ombra brillanti d'autunniale assolellatu: u giallu è u limonu, l'aranciu è u borgogna, i parechji casgi, u cicculata è u beige. U culore di moda di u 2013 oghjetori hè verde. Emerald, mustarda, cache, oliva, grey-verde - i favori di sta stagione. A cullizzioni di Rochas, Michael Kors, Gucci, Prada, Carolina Herrera è altre caseriu di moda sò una cunvizzione vita di questu.

Ùn ignurà queste falendu un tinte viulente scuru. Stu culuri eleganti hè capacitu per portà un scantu di qualsiasi indimuniatu. Particularmente avantuventu visu di vesti di notte da luci, tessuti di u viulente. Questi orti sò prisentati in e cullezioni di vaghjime di Versace, Ralph Lauren, Balmain.

Parlate per separà di u vestitu è ​​i scarpi di l'acchianata, perchè sò sti l'elementi di u vestitariu di vaghjimu chì sò più rilevanti in a stagione fredda. I più pratichi sò abbandonate cale di sfumaturi scuri. Abbigliamento di culori di moda in u vaghjimu 2013 - grisa, verde, negra, marrone. A splutazioni brillanti, per esempiu, in forma di broduzzu d'oru, cum'è in a cullizzioni di Dolce & Gabbana, faciule a vestimenta d'oghje più rinfrescati è eleganti. I mudelli di sfumasseddi rosa, gialla chjera è gialla, per contrari, ùn deve micca bisognu speciale. In questa stagione, capo di ciddi succorsi anu un corpu simplici è liberu.

I mudelli di soparete in u stilu di capigliu militari , longu breasted in numerosi racolti sò prisentati in u 2013 oghje in verde.

À u pitocchi di vaghjime, i più notizie sò e stivali di questa annu. Moda di culori di i scarpi per u vaghjimu 2013 - biancu, biancu, una cumminazzioni di bianco è biancu, grisgiu. I culori brillanti ùn sò nè menu relighiali. Accuglianza di i scarpi cumpurtava i cullezioni di u vestiti di u vestitu Tom Ford, Chanel, Emilio Pucci.

Dopu a moda, deve esse ricordatu chì, quellu chì sia u tendenu, u culore di moda di u vestitu hè quellu chì prettite più à u so patronu.