Booties Boots

Cusì cusì cusì cusì à e stivali di i maggetti di a donna, chì creanu una figura scandalizante è enfaticamente sessuale, in un certu tempu si sò cunsiderati parte di l'uniforme di l'ufficiale. In u seculu XVII-XVIII, ste calzature era cunsideratu un signu di u gustu bè à l'omi, anche chì a parola in traduzzione significa solu "buttigli high". Issa stivali fistini sò u modellu moddu di scarpi. Quandu selezziunate e so vistimenti, deve esse moltu cura, perchè, per esempiu, cù calze / ghjuvelli in una reta o una mini-fugliale creanu una figura vulgaria.

Stivali di i stivali in i tonalità classica

Botta bianca cun un punteddu grossu è steadore diventenu un attribu di moda in i 60, cun più stanza cun vigore cù mini-vestiti di una moda trapeziale. Ora si vanu ancu attuale cù a "mini" durata, ma u pughjale ùn sia più u so parte integra, è per quessa, i fanali di i prudutti moda, ma praticu seranu felice.

I pedichi neri sò una scelta bona per l'usanza ogni ghjornu. Perchè a moda ùn hè micca cusì esplicante per certi cunglienze, sti calzari stanu bè cù curti vistiti è cù i pantaloni bianchi . Cù l'aiutu, vi scoprinu nantu à issi scopi boni di i slender legs.

Cumu si scelta boots di dirittu per viti inverndu?

L'invernu hè una staghjoni nantu à staghjoni, escludendu l'oppurtunità di dimustrà a dignità di a figura è i novi acquistrini in vestiti, cum'è tuttu hè chjucatu sottu à ghjuvelli è e ghjuvelli cale. Quì è i buttigli di invernu vanu à i nostri aiuti. Mantene in i bagnati bè e so parolle femine, è, in u stessu tempu, atraeranu una cura particulare à u sessu oppostu.

Ideale, e stivali sò cumminati cù:

E stivali di braccialetti sò particularmente refine. Hè un tessulu, anche ùn hè micca praticu, ma dà un certu charmu à l'imaghjera è cù cura degne, questu calzature serve per più di una stagione.

I buttigli di cuir son una bona opcione per un "wet" invierno, chì questa tela, siddu hà travagliatu bè, pudete ripèle l'acqua, è, in più, questi cusì valori.