Vetri di Silhouette

I viti austrìani pruduciati da a marca di Silhouette ùn sò micca un pruduttu di una muderata moderna modesta. A famiglia di a famiglia hà vultatu più di cinquanta anni. In u 1964, a sposa Schmid hà sappiutu dimostrà chì i vetru ùn sò micca un modu di correggianu a visione, ma un accesu stylicu chì pò decrecate qualsiasi imagen. U primu cumpilamentu di Silhouette includia correccione è sunglasses, a criazione di quale hà travagliatu personalmente Arnold è Anneliese Schmid. I cunsechi eranu fatti da a manu. È l'instincteur d'iniziatristine di partenza ùn mancà micca! Uni pochi anni dopu, l'ottica di a marca austrìaca hè cunsiderata unu di i modi più alta è modesta in u mondu. È oghje a Cumpagnìa Silhouette, cunservatu a tradizione, resta una famiglia familiar. A maiò parte di i pusizioni chjave in l'empresa sò occupati da i parenti di e cose Schmid.

Produtu d'alta tecnulugia

Più di più di mezzu sèculu hà passatu, è u prucessu di produzzione, u risultatu di quali sò attivi è cilesti di u siluu femminili, resta sempre cusì difficiule. Per creà un paru di copri, i maestri bisognu à fà circa e quaranta operazioni! Hè nutate chì a maiò parte di elli sò fatti manualmente.

Se considerate i vetru di Silhouette, u marcu hè u dettagliu chì distingui trà i milioni di l'altri. Ghjè a carta di a marca. Per a prima volta Silhouette vetru di titaninu nascia in u 1999. A cullizzioni di Titan Art Minimal hà vultatu u mondu di l'ottica. Incredibly light frames made of betatitanium and heat-resistant plastic were sold out instantly. Eranu apprezzati da quelli chì sò furzati a vìdiri venti currettivi ogni ghjornu. U fattu hè chì l'aleazione innovadora hà permette chì u marcatu increiblement faciule. U Siluette Eglises ùn sò micca sappiutu da a fàccia, ma ancu quasi invisibili. À u listessu tempu sò assai elàstici, perchè i tempii ùn ne mai causanu discomfort. I buttoni Super-tecnulugia Silhouette hè un icone di l'ottica.

Un altru mèttru di i tecnulugichi di a cumpagnia austriaca hè u SPX plastica, chì hè ancu utilizatu per pruduce frames stylish per accessori. Stu materiale hè creatu da risultatu di u trattamentu termale di resini granulidi di urìggini sintesi, saturati cù gasi. Stu prucessu di materiale di prucessu permette di ottene un coloru spaziali è spaziali, cusì i frames sò stati micca standard è assai creativa. Ma u so vantagevali prima si trova in a so forza è a durabilità. Inoltre, i materii chì anu utilizatu da a marca Silhouette sò assai allistrenzii, e accussì l'occhi sò assicurati sicuru.

Una altra prova da a suprana di i spectaculeti di Silhouette hè u fattu chì sò elettu da i spezialisti di l'agenza espacial americana NASA. Per u spaziu in u spaziu, sti vetru sò ideali, perchè non pezanu più di duie grammi, anu una forma streamlina è sò carattarizati da una plasticità incredibile. Ma u principale principale di i vetru di Silhouette hè a mancanza di cugini è persei chì ponu perde.

U lussu di minimalismu

I frami produci da a marca austrìaca sò imbeaghjetti cù cristalli Swarovski, è l'arcati sò cuparti da a laca chinesa originale. U disignu di i vetru di Silhouette hè carattarizatu da a cunsistenza, perchè sti accessori sò assai apprezzati per l'amatori di i classici è a simplicità eleganti. U cuncettu di a marca Silhouette hè stata eccezziunale di l'attore di Hollywood, Keith Blanchett , chì hà statu pocu novu hè una persona di publicità di l'accordu austrìacu. U lupi è ciumi di a Silhouette sò un modu impeccable per enfatizà l'individualità è u sensu impeccable di stile .