Chain in manu

Chì ghjè a splutazioni perfetta per un usu di a chica finta? Di sicuru, hè una catena o pulseulca fatta di plata o oru o pulcini pricipelli di schiavi. I pezzi di slave sò tradiziunali di gioielli indi per u pulcino in forma di una catina è un anellu chì si cunnessione cù l'altri. L'indiani chjamanu quessi bracelet «fiori di e mani», è u nome parra per ellu stessu, perchè a ghjente hè un veru travagliu d'arti. Di sicuru, a moda muderna hà pigliatu solu a basa di a cultura di a joera indiana, pudemu ammiate rigulamenti uriggini eleganti nantu à a manu cù un designu più sutile.

I catene di a donna nantu à a manu

Se vai à ognuna petite ghjillanga, serete cun maravigliate di a varietà di e selezziunate à e so mani. A più accessibule è à u listessu tempu femininu, sò e catene di argentu nantu à a manu. Pudete sceglie una catena cù un tissutu simplice , o pudete cumprà una catena grandi massiva in 2 culori à una volta - argentu è oru, facenu un settitariu pocu inghjennante di e so cumpagnie, mentri dui metalli ùn "no disputanu" cù l'altri.

Sì avete a preziosa i bracciale, e poi braceli schiavi cù diversi decorazioni in forma di petri, crucialli, bèzii o elementi rondate cù i patogeni - questu hè sicuru d'esse i vostri accessori. Ùn sapete chì mani hè stintatu nantu à sta catena? Se parlemu di a cultura indiana curretta, e mutannii indiani usanu braccialetti à schiavete in i dui mani, ma puderete liberate a ghjente d'alloghju nantu à quella mane nantu à quale puderà vede.

Una catina d'ominu finita in manu serà u vostru accessu indispensabile, pò esse cumminati cù qualsiasi stilu in ropa. Avà più spessu pò vede cumu decoru nantu à una piccula vestita di stile casuale, perchè ùn anu aghjustatu solu à un vestitu ghjocu à u pavone, cridendu chì tali accessori sò appruprii solu à celebrazioni luxu.