Cattedrale di Vaduz


A Cattidrali di Vaduz hè unu di i principii prublemi di Liechtenstein ; Hè chjamata chjamata Cattedrale di San Florin. U tempiu era custruitu in u stile neoghetticu, l'autore di u prugettu era l'architettu austrìficu Friedrich von Schmidt. Finu à l'1997 a catedrale hà avutu u status di una chiesa ordinale, è in 1997 l'archidistosi di Vaduz hè statu furmatu, raportendu direttamente à a Santa Sede, a chiesa hè statu ufficialmente distinata cum'è catedrale chì hè a residenza di l'Arche. Vadutsky. A catedrale hà una dimensione modesta, ma hè assai bella è cunfortu sana à u sfondate di e muntagne è i bassi di a capitale di u principatu.

Storia di a custruzione

Catedrale di Vaduz in Liechtenstein hè stata fatta in u 1868 è hè stata completa in 1873. U postu per a chiesa fù sceltu micca accidinamente - era custruitu nantu à a basa di una altra cresia chì era quì à l'Edat Massu (a evidenza chì hè statu priservatu da u 1375). A chiesa si dedicò à San Florin de Remus, cunnisciutu per parechji miraculi, ancu questu l'acqua in u vinu - cum'è Ghjesù. U santu hè u patronu di i valli Val Venosta.

L'esterno di a catedrale

A cattidrali avete modellu modesta, ma cose perfetta à l'aspirazione generale di a cità. U so ornamentu hè l'scultura in nicchili davanti à a cattidrali: a Virgine Maria dolore u so figliolu è a Vèrgine Maria cù u zitellu.

In fronte di a cattidrali hè un picculu monumentu à u Prince Franz Joseph II è a Principessa Guinea (Georgina von Wilczek), chì sò sipuntati in questa cattidrali. In più di elli, Elizabeth von Huttmann, più cunnisciuta da Elsa - Principessa di Liechtenstein, moglie di Franz I, u prìncipi Carl Alois di Liechtenstein è a Principessa Eliza Urakhskaya, hè intarratu in a catedrale.

Avemu ancu ricumandemu à visità altre altru importante di a cità, vicinu - u museu statale di Liechtenstein , u Museo Postali , a Casa di Governatori, u museu d'arte di Liechtenstein è u Casteddu di Vaduz . È se u tempu permette, pudete passeghjele un poco avance in a strada è visitate u Museu di Ski più interessante.