U museu statale di Liechtenstein


Liechtensteinisches Landesmuseum , o u museu statale di Liechtenstein hè un museu dedicatu à a storia, a geografia è a natura di stu statu pocu. Hè custruitu di 3 edifici, duie chì sò antichi è una più - moderna. U museu havi una filiera localizzata in una vecchia castagna di legno in a comunità di Schellenberg. Altru attrazioni di Liechtenstein - u Museu di Postage Stamps , situatu à Vaduz, pertenece à u museu statale.

Un pocu di storia

U museu Naziunale di Liechtenstein fù creatu nantu à l'iniziativa di u prìncipi Johann II, chì rignava u paese di u 1858 à u 1929. Hè a cullezzione d'armi, ceramica, pittura, antichi chì appartinevanu di i prìncipi di Liechtenstein, è sirvutu com a basa per a cullizzioni di u museu. In principiu u museu si trova in u castellu di Vaduz . In u 1901, a Societa Storica hè stata creata, cumanda di quale era l'"ecunumia" di u museu, è a funzione di quale era di priservà è ricusalli fondi di museu. In u 1905, Vaduz Castle diventò a residenza di i prìncipi di Liechtenstein, è u museu si trasfirìu a l'edificiu di u guvernu, è in u 1926 u primu exposu hè apartu.

In u 1929, u museu torna a volta à u casteddu, induve hè stallatu nzinu à u 1938, in quale l'esibitteti "parte" in parechji edifici di a cità. Ntô 1972, torna un doppu in un edifici separatu - in l'antica tavernu "À l'Aquila". In u stessu annu, a "Fundazioni di u museu statale di Liechtenstein" hè statu stabilitu. In ogni casu, in u 1992 u museu hè chjusa temporalejamentamente novu - i travaglii di custruzione realizatu in l'edificu vicinu causatu seriu danni à a custruzzione di l'antica tavernu. In u piriu da u 1992 à u 1994, una parte di a cullizzioni hè stata presa da u ramu di u museu - una casa di legno in a cumuna di Schellenberg.

Intra u 1999 à u 2003, l'edifizii induve u museu hè situatu quì avà ancu esse di survegghà a risturazione; à u stessu tempu u museu acquistate un novu edificu. In u Novembre 2003 u museu abriu e so porte à i visitori.

Chì pudete avete vede in u museu?

In u museu ci sò parechji esibizioni, è ancu per esibiti permanenti, cumu quì pudete vede artifacti medievali contando di a storia di l'statu in generale è Vaduz in particulare, annantu à a storia antica di questa regione (questa exposicion presenta ricerca archeologica di i tempi neulitichi è ancu di l'Età di Bronzu, ci hè un esposizione chì dicenu nantu à a dominazione Rumana in questa zona), e fotografia antica è muneti, prudutti di l'artisanisti lucali, ogetti di vita campagnola. U prisentatu in u museu è una scelta più larga di pittura, appartentata à u pezzu di famosi pittori fiammi è altre travagli d'arti. In u novu edificu hè un esposizione dedicatu à u mondu naturali di l'Alpi è di Liechtenstein in particulari.

Museum of postage stamps (mail museum)

U Postmuseum des Fürstentums Liechtenstein, o u Museo di Postage Stamps, prisenta à i so visitanti i stampaghjani stampati in u statu è i so boschi, stampati di teste, è ancu l'arnesi usati per creà, diversi documentazioni chì dicenu à u sviluppu di u serviziu postale in l'statu, è altre temi , quarchi modu ligata à u mail.

U museu hè stata fundata in u 1930, è in 1936 fù apertu per visita. Duranti l'esistenza, hà rimpiazzatu "hàbiti", è oghje si trova in u centru di a capitale, in l'"Casa Inglesa", à Städtle 37, 9490. Un passu passatu è a Casa di Governatori è u Museu di l'Arte di Liechtenstein .