Galleria di mape geografichi


Hè impussibile acquistà a so famiglia è apprezzà a vita culturale è storica di u Vaticanu senza visità a Galeria di i Dati Geogràfici. Hè furmatu à a fine di u XVI secolo è era un pianu apprufittatu in u palazzu di Papa. A cullera di mape geografi di u Vaticanu era un simbulu di l'auturità assuluta di a chiesa in a persona di u Papa.

Storia di a creazione di a Galleria Geográfica Mappa

À l'invitu di u papa Gregoriu XIII in 1580, un cartografu famoso è u talentu matimaticu Ignazio Danti ghjunghjenu à Roma. Subitu Danti hè numinatu matimaticu persunale di u papa è diventa un membru di a cumissioni annantu à cambià u calendariu, chì, incidentà, usamu finu à quì. Inoltre, l'artisti sò invitati, chì a so cumpagnia hè di pitture di u salottu freschetu è mostra nantu à i carte d'Italia è tutte e so parte chì anu sutta u putere di u papa. Stu travagliu durò casi tri anni.

U risultatu di u travagliu forti era quarzu fraschi attuale à a penisula Apennine è a so custiera cù i porti è i citati principali. Solu à u primu sguardu chì a galeria porta un significatu geograficu impurtante, l'idea pulitica significava assai più. Dopu tuttu, in questu tempu, u disconcundante pupulari era crisciendu è u cleru avia esercitu assai più u travagliu di rete u putere in i so mani. Questu hè cunsideratu u mutivu principalu per chì a Galleria di i cartulari geografici in u Vaticanu aghjunghjenu Avignone, cum'è una di e residenzi perduti di i Papi; un mappa chì hè ghjestionata da l'Italia Corsica, Sicile, Sardegna.

L'ughjettu principale di a Galeria di u Galileu Geografu Vaticanu era per vede u mondu chì solu a chiesa di Roma hè l'unicu regnu di Diu in a terra. Per cunvince i dubbitori critichi, l'autori hà inventatu un trucu brillanti. Quandu surtite da a galerie à a manca, pudete vedere un frescu chjamatu "antica d'Italia", mentri u "u novu Italie" mappa flaunts à u dirittu. Quandu si compara i dui freschi hè diventatu chì a scala è a grandezza di a "New Italy" sò incomparabile cù l'antica è fècenu a sola l'eredi di l'imperu.

Ancu senza annunzià a vita pulitica di quellu tempu, qualsiasi turisticu hà sappiutu evaluà a significazione di a Galeria di i cartulari geografici in u Vaticanu. Ogni card hè unicu in u so tipu è porta assai infurmazione utili à e cità di l'Italia in u XVI sèculu, i particulare interessanti di e provinzii, è più attenti, forsi, seranu capace di capisce è a persona chì era in questa era.

Infurmazioni per i visitadori

Per vene in una scursioni per u Palazzu Ponticulu , avete bisognu di cumprà un bigliettu, u costu hè di 16 euros. Se vulete vede i tesi di a Galleria di u Mappa di Geografica sola, pudete cumprà una guida audio chì custate 7 eur.

A manera di a galeria hè cunfurmata sè stessu: da 9 à 6 ore. Ci ponu esse nutatu chì a bilitzi uffiziale hè aperta à 16:00, perchè se sè vo vulete planificà una vedata per a notte, hè megliu cumprà vende in anticipu.

Per fà à a galería, utilice i servizii di u metro. Allora andarete à a piazza di San Pietro . A stazione chì tenite bisognu hè S.Pietro, Cipro.