Baldachin Bernini


Baldachin Bernini hè una cumpusizioni architetturale è sculturale di u Vaticanu , un canopy annantu à l'altare di a chjesa principali di u mondu catòlicu - a Cattedrale di San Pietro . A cumulazione hè stata fatta da unu di i maestri baròculi più impurtanti Lorenzo Bernini. A so custruzzione hè stata fatta in 1624-1633. sottu u regnu di u papa Urbanu VIII.

U locu di a canopilia in a catedrale è u cuncettu di cumuzzioni

Oghje a canopy di Bernini hè una famosa dimura . Ci hè ghjustu in u centru di u hall di a catedrale sottu un burato in u ciumi, stu locu hè chjamatu sidetrack. U canopy evoca l'esecutivu munumentale è grazia. Addiventa, comu era, u ligame cù a scala enormosa di a cattidrali è u crescita sproporzjonatu da i credi.

Baldahin hè situatu sopra à u locu di San Pietro. In u burial (crypts) ci sò lamperi incontruvuli, 95 pezzi. Stu locu hè sempre statu palesu in a catedrale cù l'aiutu di solu suluzione architettoniche: colonnate, canopies, elevazioni eranu usati. In u 17u seculu si stalla un canopy, chì hè a ripitenza più ricca di a venerable antica architettura, chì ùn hè micca peculiarità di u baroccu, ma hè logica, cunziddi chì era u clienti di a cumpusizioni strutturale è sculturali.

L'arbureti architectural-canopies eranu tipichi per l'altari di e chjese di l'antichi. Tali canopies simbolizanu u canopy di tela (baldacchino (it.) - literalment "tela di sita di Baghdad"), chì era purtatu in a capu di u papa nantu à e festivi importanti in a chjesa. A so propria obra maestra, Bernini, cusì creata, sicondu a tradizione di mudelli antichi, ricuddu artigliamente una struttura simili di a tradizione antica di l'auturità di Custante.

U putere è grazia di u canopy

Baldahin hà una stizza impressiunale - circa 29 m - è hè l'edifiziu più grande di u bronzu di u mondu. Pigliò assai materiale per creà. A parte di questu hè statu purtatu da Venezzu, anu ancu eliminatu bronze da a cupola di a cattidrali. Ma questu ùn era micca abbastanza. Allora u papa hà urdinatu per rinunzià u bronzu da u póricu di u Pantheon, per quale certi cresioni cundannati a custruzione. On the statue of Pasquino, vicinu à a chiazza. Navona hà ancu avutu una inscription chì dicia chì Bernini facia quandu i bàrbaru avianu fattu. A strada, a cumulazzioni avìa un coautore, u so nome ùn hè micca riflettatu in u travagliu - micca architettu famusu di u Borromini tempu.

L'autura realizanu u rapportu ideale per l'altizza è e dimensioni di a canopilia cù e dimensioni di a cattidrali stessu. I currutti torciati di i culonni sò travagliati in belli cù un laurel di bronze è sprimenu a idea di un cridu senza fini è di sviluppu. A gràzia di a struttura hè enfatizata è un ghjocu interessanti di culore nìvuru è oru, cum'è e chjuse di bronze è a canopilia di u biancu sò cuparti in u biancu. Hè da parlà di l'impurtanza è di l'esplendenza di a chjesa.

Bernini hà mudificatu u canopy uni pochi volte in l'urganisazione di u prugettu. In u risultatu, rapprisenta i quattru colonne curviglianze in espirale ascendente, a cima di quali sò stati coronati cù stati di angeli chì sustegnu a bola è a croce (simbulizanu u mondu redimatu da u Cristianesimu).

I colonna sò colpi nantu à pedestalli marroni alta. À a parte alta di elle sò vede abbiati, chì sò u simbulu d'averma di a famiglia Barberini, postu chì a coperazione hè stata fatta sottu u regnu di u papa Urbanu VIII (Barberini). Prima di sta travagliu, Bernini hè statu impiegatu à a sculture. Baldakhin diventa a so prima creazione in u campu di l'architettura. Fuscitatu in percepzioni cù una grandi cupola di u travagliu di Michelangelo, hè una maestru maestru asturicu è scurale ricanusciutu da u mondu sanu.

Una speranza impurtante

E in l'anni di creazione, è oghje u canopy Bernini amaze ancu i turisti longhi di l'articulu di l'arti, causannu un forti emozionale forte. Hè sorule chì a catedrale hè tantu larga aperta è u so spaziu chì u canopy giantinu da l'intrata, è ancu di più da a cupola, pare micca cusì grande. Per via di sta sensibilmente stupente, tutti quelli chì visitanu a Cattedrale di San Pietro hè cunsigliatu di visità unu di i posti più belli è più impurtanti nantu à u pianeta è diventene u splendore di l'opara di Bernini.

Infurmazione impurtante

Per vede u canopy, bisognu di visità a Catedda di San Pietro, situata nantu à a chiazza cù u stessu nomu. Per fà quì, piglià un metro Una linea per arrivare à l'estazione di Ottavio è crosche a Piazza di San Pietro. L 'ingressu à a catedrale hè senza impegni, 7 eurore seranu pagatu solu da quelli chì vulianu scenderà a cupola. In modu, dapoi un apertura maravigliosa, chì permette di vede u passiu di l'opera di Bernini.