Chjesa di a Resurrezzione


In a nova parte di Podgorica à u punente di u fiumu di u fiume Moraca quì sopra a catedrale di a Resurrezzioni di Cristu, chì hè cunsiderata una di e più chjudei ortodoxi più belli. Hè distinchutu micca solu da dimensioni impiegàbbili, ma ancu eccricenti per u disignu religiosu. Hè per quessa definitamente esse inclusu in u vostru viaghju di a capital Montenegrin.

A storia di a custruzione di a Chiesa di Cristu Resurreczione

L'idea di custruisce una catedrala cattolica ortodoxa in a capitali di u Montenegro hè deve più di 20 anni fà. A custruzzioni di a chjesa in onore di a Resurrezzione di Cristu principia in u 1993, è u primu bricku hè cunsacratu da u patriarca Russu Alexy. Questu seria impussibule senza sustegnu finanzatuu sustinibule da u statu è di u populu ordinu. E parrocchiale ùn anu prestu micca u dirittu, cum'è cù e materii d'edizioni.

L'autore di u prughjettu di a Cattòlica di a Resurrección di Cristu era l'architettu serbu Peja Ristic. A custruzzioni durò sei anni è finisci in u 1999. A cunsacratzione hà realizatu solu in u 2014 in a presenza di e seguenti persone:

L'inaugurazione di a Cattidrali di a Resurrección di Cristu, una foto di quale hè presentata davanti, hè stata data di u 1700 anniversariu di l'Edicte di Milano in Libertà di a Religion.

Stile architettonico di a Chiesa di a risurrezzione

Sottu à a custruzzione di stu locu metropulitanu vinni assignatu un territoriu di 1300 metri quadri. M. Comu u risultatu, l'edifiziu era 34 m d'altitudine, cun un strumentu neo-bizantinu. Quandu eriguerite a Chiesa di a Resurrezzione di Cristu, eranu stampati blocchi di petra, chì sò stati trattati è puliti in dire su mancu. Questu hà fattu quellu chì pareva una struttura sacru medievale.

In describing the church of the Resurrection of Christ, assai ghjurnalisti utilizanu paruletti cum'è "atipica", "inusual", "eccentric". Questu hè dovutu à u fattu chì in u so designu, l'architettu pruvatu à combine elementi di l'stile Imperu è a capacità di l'artisti lucali. In u stessu tempu, pudete vede chì quandu crea e daveru doppu, l'autore hè inspiratu da l'architettura romanica, taliana è bizantina.

In a catedrale di a Resurrezzioni di Cristu sò 14 campane, una di e quali pesa circa 11 tondi. Dui campani eranu cast da Voronezh mestieri chì u prisentavanu à Montenegro. L'internu di a Chiesa di a Resurrezzione di Cristu in Podgorica hè una dicurazioni cù bas-reliefs, mobili, pavimenti di marmaru è i freschi iconulifichi chì representanu sceni da l'Antichi è i New Testament.

Cumu à a Chiesa di a Resurrección di Cristu?

Per accettate cù stu mondu montenegrinu, avete bisognu à nordu-punenti da u centru di Podgorica . L'indirizzu di a Chiesa di a Resurrezzione di Cristu hè cunnisciutu da ogni metropulitanu, per quessa ùn sarà micca difficilevoli trovu. Per questu hè necessariu di moviri versu i strade Bulevar Revolucije, Kralja Nikole o Bulevar Svetog Petra Cetinjskog. A ruta da u centru di a capitale à a catedrale dura 10-30 minuti, secondu u modu di u muvimentu sceltu.