Hyperkeratosis di i pedi

Hyperkeratosis di i pedi hè una patologia cutànea, in u casu di u sustegnu di l'evoluzione eccessiva, l'ingrossu è l'intruduce di a coperazione corneali di a superficia plantarè di i pedi. Sta malatia ùn hè spessu micca dada l'attenzione debbuli è hè attribuita à i difetti cosichi. In ogni casu, in a mancanza di trattatu, i cumplicabbili pò avvicinà prestu, cumprese u dolore durante u caminu, i poutri è l'ultralingua, è i calli (raghji). Per quessa, cù i sintomi di iperkeratose di i pedi, hè necessariu di cunsultà u mèdicu in una manera puntuale è cumincià i prucessi di trattamentu.

Ipertizzii di iperkeratisi di i pedi

Ipertizzii di iperkeratisi sò dinò:

Causes di iperkeratisi di i pedi

I fatturi chì pruvucavanu à u sviluppu di l'hyperkeratosi di i pedi sò spartuti in dui gruppi: endogeni è esogeni. Quessi sò fattore chì intervenenu da l'esternu. Queste include:

  1. A pressione esercitiva à i pedichi induve a crescente a divizzioni di i celi di a pelle, risultannu in i vechji cellulates ùn anu micca esempiu di esfoliate naturali (questu pò esse adupratu d'una statua o, in contru, in grandezza, disattivu calzature).
  2. Pezzu di corpsu è crescente, chì pruvucarà ancu crescita pressioni à i pedi.
  3. Cunegenite è i deformità cumpiti di u pede ( petti chiesi, pattini, i cambiamenti di u pezu dopu a danni è i surgeries), risurtannu a pressioni in parechji partiti di u pede sò distinti, ci sò e zoni di pressione più numerosa (in tantu chì ci hè l'iperkeratoide di i tacchi, u pianu internu o internu di u pede).
  4. Stilatu o travagliu assuciatu cù u caminu constantu.

Chisti endogeni, o internu, di iperkeratosi di i piedi - queste sò parechje malatie chì pòtanu à a disturbazione di i prucessi metabolichi, l'aggravazioni di i tessuti tròfichi è di circulazione di sangue, chì causanu a sequenza è a furmazione di a pelle. Scrivite i fatturi endogeni più cumuni:

U risicu di l'iniziu è di a progressione di l'iperkeratosi aumenta cù una cumminazione di causas internu è esterni.

Trattamentu di iperciatossia di i pedi

Se iperkeratisi hè causata da ogni patologicu, u trattamentu deve esse principiatu cù l'eliminazione di a causa sottostanti. U trattamentu di iperciatossia di i petti hè practicatu da i medichi-podogoli, dermatologi o cosmetologi. A fisica sintomatica hè realizata, chì hè furmata da i prucessi regulare di pedicure médica (circa un ghjornu).

Duranti a prucedura, u pede hè trattatu cù disinfettanti, medie speziale per amparà u stratum corneum. Dopu fattu quessa, a superficia di i pedi hè trattu da u metudu di hardware aghjunghjendu diverse attrazziali incù più sfruttamentu è l'appiecazione di a crema e di nutrienti.

Vale di ricurdà chì cù questu problema hè cunsigliatu per rimpiazzà i prudutti spontaneousi ortopedici, in particulari à e persone chì dà un modu di stilacciu attivu. In i casu estremi, pudete utilizà suluzione ortopedica. Avete ancu seguitu una dieta razionale, seguite u pienu di corpu.

Trattamentu di iperkeratose di pedi rimedii folkiati

In casa, avete da piglià a cura di ogni ghjornu di a pelle di i pedi, usendu agentsi sulcenti. Etturmenti L'usu di preparazione d'oliu di lavanda, romarin, u pinu mountain. Almenu una volta per a settimana, hè cunsigliu per fà i banchi di pedace. Per esempiu, pudete aduprà sta rica:

  1. Disolvi in ​​dui litri di acqua calde da dui cullizzioni di soda.
  2. Aggiungi trè zuccheti di ammonia è 3-4 zipuri di l'oliu ylang-ylang .
  3. A durazione di u prucedimentu hè di 15 minuti.

Hè ricumu ancu di utilizà a pumice di u ghjornu per rinvià a pelusa grossa.