Splenomegàlia - causa

In un statu nurmale, u spleen pesa à 600 g. Se u so grandu supera questi valuri, un diagnosimu di splenomegale hè fatta - i causi di sta patologia sò numerosi. À u listessu tempu a malatia ùn hè micca primariu, ma si sviluppa gradualamenti contru u sfondate di altri malati in forma aguda o crunella durante a relazione.

Malatii di splenomegale

L'statu cunseutu hè classificatu com'è:

In u primu casu, una splenomegalia gialla pruvucà un accentu moderatu in u spleen. Accustonu 1-1,5 kg di pisu è si pruvata 2-4 cm sottu u arch a costali.

A splenomegalia cunnisciutu à un forte forte in l'organu (finu à 6-8 kg). In questu casu, u spleen hè palpate 5-6 cm sottu l'ultima ribibia.

Facturiani pruvucavanu a malatia

I causi principali di splenomegale - malatii di u bile è u fianu:

Inoltre chì a patologia pudete pruvucari a bacteriale aguda è crònica è infizzioni virali:

Spessu, splenomegaleia sviluppeghja in u sughjettu di leishmaniasis, malaria e toxoplasmosis (infezzione causati da i microorganisimi simpliche).

Inoltre à i ragiuni cumuni chjamati cumpagnie funziunamentu funziunale (blastomicosi è histoplasmiose), è ancu com'è helminthiases:

E e malatie seriu chì causanu splenomegalia sò:

Hè nutate chì in i patologiasi di e hematopoiesi è e malatie autoimmune, spiegomegalia caracteristica si trova ancu in i primi stadioni di a malatia. L'organu hà rapidamente è fortemente aumenta in quantità, alcuna un pesu di 3-4 kg, hè facilmente detecatu ancu quandu a palpazione di a regione epigastrica hè stata indipendente.