Siesta in Spagna

Per a prima volta, truvendu in u celu di Spagna brillanti è avè ricivutu assai emozioni pusitivi, u turist inexperienu cù notte sorpresa chì, in u calore di u ghjornu, i strati di e città è i paesi pare ch'elle moriri, è parechji turismi saranu inaccessibili, chjusu salvu sicurezza sottu à u casteddu ... Chì accadò è induve spedinu tutti ? Nunda extraordinariu, hè solu u tempu di siesta. I peculiarità di a siesta, questu fenomenu tipu spagnolu, seranu discututi in u nostru articulu.

Qual hè una siesta?

Ùn hè micca sicretu chì a manera di vita di qualsiasi persona hè direttamente diretta cù e climatichi in u locu di a so residenza. Hè a causa di u clima caldu, u sole brame di u ventu calori è ci era un fenomenu in l'Spagna cum'è a siesta. Chì hè stu fenominu, sta "sera misteriosa"? Siesta ùn hè nunda più ca un lamentu di lunch, chì include un reste di sera. A Natura hà premiatu a Spagna com'è a frebba di furmagliu chì ogni travagliu in a tarda hè solu impussibile. A dicenu chì l'aranciu di cullettivu, travagliatu in u giardinu o i culturi di prucessu à una temperatura di l'ambienti più di 40 gradi in l'ombra ùn hè micca solu micca produtivu, ma ancu periculosa per a vita. Sì, quì à u travagliu, ancu esse in a strada in questa temperatura hè assai difficiuli. Ancu u ventu ùn porta u sustegnu desideratu, ma solu credendu a pelle. Hè per quessa chì, in un tempu quandu u soli hè assai calda, i locali fighjenu in relaxazione sottu à e porte chjusu firmatu è persone chjappà per fà u travagliu novu in a sera. Per esempiu, grazzi à l'apparizione di acondicionatori, u calore ùn temeranu più di quelli chì travaganu in u locu, perchè a tradizione di a sesta saldanu pocu. Ma sempre, assai istituzioni cupianu i so porte in a serata per a riperiscenza quandu u calore nantu à a strada passa per valdi. Hè per quessa chì l'urganizazione di u vostru viaghju in Spagna, è sopratuttu pè a pruvincia di l'Spagna, hè necessariu piglià in cuntenente in u vostru schedariu a sesta, perchè in questu tempu ùn hè micca ghjunghje à visità un museu, fà fà shopping o rilassate in un cafe.

Quantu hè a siesta in Spagna?

Chì tempu hè per a siesta in Spagna? Sfurtunatamente, ùn sia micca un schedariu unicu in tuttu u paese, è in parechji parti di l'Spagna, cumencia è finisce in modu diversi. Per ùn avè micca persunatu, un turistru avissi bisognu di anticipà ciò chì a tempu di a sesta hè esattamente in a cità induve a so strada ghjacia. A durata di u restu dopu hè influinzatu da assai fatturi: tradizzioni lucali, l'afflussu di turisti, l'infrastruttura di a cità. Comu regula, in a vita di i centri turistiche maiò, cum'è di Barcelona o Salou, a siesta di a siesta ùn in tuttu affettiva: in ogni mumentu di a vita di u ghjornu hà u piacè à a chjave, è i servizii di i turisti sò un mirtu è un spettaculu. Ancu s'è i piccule è i musei à pocu pressu in a tarda per una siesta, i grande shopping è centru di spettaczione travaglia senza interruzzione. In i picculi cità spagnoli durante a siesta da a strata hè vacante è silente, è tutti I lochi è i centri cummirciali sò sicuramenti chjusu. Quì pudete camminà per e ore à i riti deserti, ùn truvà micca nantu à u so modu, micca un solu residente lucali. Doppu a durazione di a siesta in diverse regioni è città d'Spagna hè a seguita: