Attraversi di Malaga

Malaga - a cità più bella, situata à i costi di u Mari Mediterraneu. E boni fiaschi è un mare gentile atrae i turisti da tutta u mondu. Certu, natari è sunate ogni ghjornu hè assai piacevule, ma micca solu questu i viaghjate à a cità. Ci sò parechje più cose interessanti per vede in Malaga.

Lugares de interesse à Malaga

Alcazaba a Malaga

Unu di i posti più visitati di Malaga hè a fortaleza musulmana di Alcazaba. Hè struitu in u seculu XI è hà da aspessu sparte in guerri, hà cullassatu è ricustruitu. In u centru di a furtizza, hè un palazzu reale chì l'indirrizziu di a cità hà vintu. A lot di torres, archi, porti è altri struttivi ben conservati attentanu amici antichi.

Fortress di Hebralpharo

À a cima di a muntagna, chì porta u stessu nomu, hè a furtizza di Gibralfaro, erigite in u 14u seculu. In prima, sta funzione hè assignata a funzione di difesa di Alcazaba, situata sottu a pendenza. In a fortezza pudete vedere parechji difesi cù torrone è battuti, porte d'ingressu è e ruins d'una antiga mezquita. Inoltre, pudete caminariate longu una strada vicinatu da i mura, chì culloca e dui furtizzi. Serà interessante per visità u Well Bottomless, chì hè statu cutucatu in una roccia solidosa. Quì sò furmagli, una vela antica in prigione è fortezza.

Cathédrale, Malaga

A catedrale, custruita in u stilu baroccu, hè cunsiderata cum'è a perla d'Andalusia. Hannu cumpostu da dui corpi, ghjudicheghja cù a so magnificenza è l'alcuna di torre à 84 metri. L'altare di stijinus, portals, gravure di marmura bianca è più più di vede turistere chì anu visitatu stu situ sagru. Eccu, sò l'altare gòtica, bancari di lignu creati da Pedro de Mena è cunsiderate un sughjettu di l'arti.

U Museu Picasso

In una di e quartieri più antichi di u Malaga hè u museu Picasso. Hè in questa scusa chì u futuru grand artista nascìu. In u museu pudete vede circa 155 pittura di u geniu autoru. Inoltre, u Palazzu Marianazza hè d'interessu, in u quale, in fattu, u museu di l'artista si trova. A torre massiva di u palazzu, assicurata da una platea di visualizazioni, favurèvule li distinguialla da l'edifici circundante.

Teatro Romano di Malaga

In a strada Alcazabilla, chì ghjè à u pede di a muntagna Gibralfaro, ci sò rocchi perfezinati di u teatru romainu, custruitu in u primu seculu aC. e. U teatru di 16 metri ci includi orchestra, scena è amphitheatre. Diversi scala divite in settori. E l'intrattenimentu à u teatru sò equipati di arcati dobedati.

Chiesa di San Giovanni Battista

A cattidali inturniai littiralmenti assai e chiese cù quale Malaga hè famosa. A Chiesa di San Giovanni Battista, fundata in u XV sèculu, hè cunzidiratu unu di i più belli in a cità. Esperienze da u tempu di a custruzzione di varii cambiamenti, ogni volta era più bella. Vaults cù lunettes, pilastri fatti di marmo multicolore, un altare è una fontella luminosa luminosa cun maraviglia cù a grandezza è a bellezza.

Palazzu Episcopali di Malaga

A verra capedda di l'architettura di Malaga hè u Palazzu Episcopali, chì occupanu abbastanza un vastu territoriu. Hè struitu in u XVIe seculu da u viscuvu Diego Ramírez Villanueva d'Aro è cù l'arrivu di ogni avvettu novu, hè statu cumminatu è decoratu.

Montes de Malaga Park

Ùn hè solu l'architittura famosa per a Malaga. I amate di a fauna praticheghja un grande piaciri visitare u parcu di Malaga. Ci sò numerosi zoni chì criscenu in i subtropici. Giardini fiore è parechje avez cumprenanu perfezinamente a maravellosa stampa di u parcorsu tropicu.

Questa ùn hè micca tutti l'attraversu di Malaga. Ci sò parechji musei, i chjese è i vecchi antichi vechji chjode l'attinzioni. Una cosa hè di sicuru, ùn vi puderà vedà tuttu in un ghjornu. Dopu avè passatu parechji ghjorni visitate oghje, ùn duverebate pietate da elli. Hè abbastanza solu per issu issu un passaportu è aperta una visa per l'Spagna .