Oghji pà San Nicolau

U ghjornu di San Nicola, famusu in l'Occidenti, hè un vacanze chì hè statu aspessu impensatu in u nostru paese. In anticipazione di a Natività di Cristu è a celebrazione di l'annu novu, l'adulti anu preoccuvatu cun a preparazione di pratici diliziosi, rigali originali è d'altri prublemi, è per i zitelli u San Nicolau hè una maravigliosa occasionu per riceve l'estremu in forma di documenti o picculi sorpresi.

In dicembre, quandu u ghjornu di San Nicolau hè cilibratu (u 6u ghjornu di i Catòlichi è 19 sò Ortodoxu), ancu i più intriganti è intriganti si tratta d'esse in particulari ubbidienti. Certu, regali per u ghjornu di San Nicola sò solu cumpiacate boni è benestrati. Hè sempre interessante per i ziteddi à vede ciò chì Saint Nicola hè stesu, ma sicuru hè impussibule di vedà. Veni à a notte mentre i zitelli dormen è ponu i rigali in pècuri o calzini precintati chì fate nantu à a chjamata. Certi rigali ponu esse truvati sottu u pillow. Ùn hè micca cunnisciutu induve San Nicola viu. Sicondu a legenda, l'annu sanu sana sottu un enormu Arbulu, da ellu puderebbe vede a Terra sana, è una volta di l'annu cù a so retinue visita i zitelli. Dui cumenti è dui angeli viaghjà cun ellu. U so Nicholas ripaghjate à daveru à qualcunu di i boni è i mali cumpetivi impurtati da i zitelli. E, di sicuru, sempre boni boni - in a mattina sottu u culusu tutti i figlioli trovani rigali per u ghjornu di San Nicola. A maiò spessu - sò libri o documenti.

Un prucessu di una vita

A tradizione di celebrà u Santu di San Nicola hè basatu annantu à a vita di una persona reale. Vintu in Asia è hà famigliatu per a so amori. Nikolai sempre aiutò i mischinu è i poviri, chì li dete tutti i so soldi. Perchè u so amori toccante per i persone, si meritò gratitene senza tante è venerà. In certi scritti stòrici, ci hè nfurmazioni chì Nicolau visitatu Ghjerusalemme, hà cullatu à u Golgotha ​​per dà offerta à u Salvadore. Nicolau vulia dedicà a so vita à a glurificazione di Diu in u cunventu di Zion, ma u Signore hà dettu di un altru modu; servinu à e persone.

I boni cumpagni di Nicholas become the cause of a canonizazione da a chjesa. Oghje, in parechje domicile, i criri si preziare à stu santu. I fugliali, riceve i rigali di u ghjornu di San Nicolau, senza ellu sapienti, amparate à amassi pirsunu, amori è obedientzia. A so tradizione hè stata passata à i figlioli, nietu, missinetti, ma per ora l'istoria è i tradizzionisti anu vivu, a famiglia hè viva, u populu hè vivu.

Tradizzioni è mudernità

U tempu ùn ponu stand still. Sì i zitelli più antichi scrivianu littri in u quali anu spressificatu u so desideru nantu à cartaviva di carta, invece oghje pò esse fattu nantu à Internet. Ci hè una gran quantitata di risorse chì offerenu per cumprendi u rolu di una palummi postale trà u zitellu è San Nicolau. Ma accunsente, hè assai più aluzzi è più tradiziunale per scrive nantu à carta, è cumu scrivevi, pudete vede in u sample di a lettera à San Nicola, chì ùn hè micca un dogma, ma solu l'aiutà à oriente à sè stessu.

"Dear Saint Nicholas! Questu annu era u zitellu ubbidienti, facia tuttu, Ciò chì a mo mamma è u papà m'hà dumandatu, aiutau u mo fratellu minore, camminava u nostru canu è hà studiatu beni à a scola. Mamma dici chì m'aghju addivintatu più maturu è più pruduttivu, è chì questa parella significa avè caputu dopu. I mio amici è ancu aghju stabilitu un alimentatore d'occhi da una casette di ghjuvellu, è u mo babbu hà aiutatu à attache è à un arbre. Oghji i paesi venenu à manghjà u panu, ciò chì vi portanu. È ùn diceraghju più male parlanti è micca micca offèngianu i misgi in u patiu, perchè sò ancu vivu.

Vogliu cuntinuà à fà cusì boni. Ùn hè micca per chì vogliu un rigalu, ma per chì hè bonu per esse tipu. Si pudete, dà à a mo mamma un vestitu bonu, dadu telefunu, è fratellu di qualchì ghjocu. Solu solu di prezzu, perchè elle solu. Ùn per scopre, ma perchè ellu hè pocu chjuca. E vogliu nimu ùn esse malati.

Sasha Vasilyev, 3ra classe. "