Black Envy

U sensu, chì venice una persona da l'internu, hà sappiutu almenu una volta in a vita di quasi tutti di noi. U fenomenu di l'envermedia negra hè cunnisciuta da l'antichità. Hè assuciatu cù un sensu di iniqualità è ingiustizia, chì, per via, anu occupatu sempre è occupanu ponti di pusessu in ogni società. In a maiò parte di i casi, inveci di a pusizione suciale, i poviri ricchi. Ùn hè micca escluditu l'opzione di invezza in relazione à certu capacità, talent, abilità, etc.

Hè a vive in fiancali un mitu o una realità?

Hè troppu longu per discutiri, ma tutte e donne sò predaturi di a so propria natura chì, per i so interessi è priori, sò pronti à rimbisce u rivali à i picculi pezzi. Questa mostra chì ognuna di noi puderà affruntà l'invidiera di un amicu, quellu chì incuncia i so sperienze è i sicreti più intimi.

Se cunzidendu u fenomenu di l'invidiera di u fieru sessu in termine di a psicoluggìa, hè nutificante chì questu mali sentimenti pò generà unu o più di i fatturi chì seguenu:

Cumu ricunnosce l'invidie di a lingua corpu?

Tuttu ognunu hè cunuscenza di l'esistenza di nonverbalism. In altri dritti, hè a lingua di u nostru corpu, cumu fermu, cumu avemu a manu, ciò chì l'espressioni faciali prevalenu nant'à a nostra faccia; tutte sse indican chì ci hè da tentazione d'amparà qualcosa di l'interlocutore, ancu di noi stessu. Badilengvij hè a voce di u subconscious.

  1. Smile . "Sò cusì cuntenta per voi" - dice un amicu in risposta à a nutizia chì avete un novu caru. Ti pari dite chì l'interlucutore cumparte cumprà a vostra aligria, ma puderete vede à u sughjettu è pudete intempinziari immediatamenti: a sincerità ùn oliu micca. Allora, un sonu stinnitu hè u signore principali di l'inviazione negra: i labbra sò stiotti, i rumeni di a bocca sò stati natuurmenti è ùn sò micca strogghi radiate versu l'occhi, è i pupulati ùn brillanu cù a felicità . Inoltre, un soru pò pare pare u zitellu - in questu casu, l'interlocutore crede chì u saccu furtunatu ùn meriteghja micca ciò chì hà ricivutu.
  2. Occhi . L'invidia di l'omu ùn cerca micca di mostra a so attitudina in visu, fendu chjudarà l'ochji. True, eccu un nanzu impurtante: forsi la vostra amata ùn l'invecia micca, sè se scèvule i vostri ochji. Ùn hè micca escluditu chì à u mumentu u sole santu u so facci.
  3. Cabeza . A curvatura di i pinsamenti si manifesta in una crescita scatula o ancu u corpu tutale. Oghjeve sta frasa indica a manca di cunfidenza in ciò chì hà dettu. Per esse precisamente a determinazione di l'envermedia negra, hè impurtante di vede à l'altri signe di a lingua corpu.
  4. Mani. "Ti meritassi u megliu" - è à u listessu tempu, e mani di e persone sò voltezzii chì ponenu e so bocca o solu sò vicinu. Ricurdativi, torna in a zitiddina, per dì à i genitori a menti, incuscenteremu i so bocca cù i so mani? Duranti l'annu, stu gestu hè micca cusì prontu. Inoltre, hè difficiulmente difficili per leghje i più vechji lingua corpu. Ritorna à u temu di l'ànima, hè impurtante menziunà dinò chì per pruvà a me varvarottu cun un pugnu culminatu indiate ancu a presenza di l'invidiella in parolle.

Comu liberà l'invidiera di e persone?

À u principiu di l'articulu ci sò fatturiti citativi, per via di a presenza di quale a persona hè inclinada à invià ndeppi, ancu i populi più vicinu. À quell'èpu d'avè rende chì l'inviglià una persona, hè impurtante per dumandà sè stessu: "Perchè vi vutassi? Vogliu una vita sìmulu? Cumu pudariu fà questu? Aghju bisognu à esse chjappu? Pudemu si vittiru i murmuriànnu è dicenu à mè cum'è ùn valenu micca qualcosa è ùn sò micca capaci di alcuni cosa? Prima o tarda, st'amudica anàlisi, ma darà fruttu.