Cumu aprinu à restriverà i emozioni?

A crescita emozioni hè inherente è naturali in i zitelli è l'adulescenti, ma in un adultu spessu pare a ridicule è interferisce cù travagliu di travagliu di travagliu. A quistione di a manera di sapè à restituite l'emozioni spessu sarà urgente per e persone chì sò assai sensibili addiventanu un seriu obstacle in a so vita prufessiunale è persone.

Cumu aprì di cuntene i vostri emozioni negattivi?

A causa di l'emozioni negativi sò anguri, irritazione, resinzione, teme, ansietà, a forza è l'impattu di sti sentenzi negattivi ùn ponu esse inutilmente. U so periculu ci hè u crescitu è ​​l'accumulazione chì, in fine, ponu cunnannini fatali. Da una irritazioni inutile à un statu d'affectu ùn hè micca tantu luntanu, chì pare avanti prima visu.

A risposta di a quistione di rigalu in emozioni, hè impurtante ùn micca cunfundà a gestione è u cuntrollu cù suppressione di sentimenti. Questa struzzioni hè stupita di consecenzi periculosi è fatali in a forma di dipressione è di malati psicosomatique. Una funzione distintiva di a suppressione di i sentimenti hè un tentativu di scurdà, è per esse solu per impregnà i sentimenti negattivi. U cuntrollu di u vostru situ emotiu è per impediscenu un negativu o chjaru à pusitivi in ​​una manera puntuale.

Per a maiò parte di a ghjente di pruduce è d'accumulate emozioni negattivi - hè solu un costume. In ogni modu, a manera di spressione i so sentimenti è riflettinu brutti à e situazione pratiche ùn principia per affettà negativamente nantu à u travagliu è à a vita persunale.

In a psicoluggìa, ci sò assai tecniche, cumu per apreghjunghje à restring emozioni. L'algoritmu per gestionà i vostri sentimenti sò sti aspetti:

  1. A realizazione chì l'emozioni porta una energia potente . In parechje persone, da indignazioni o ingerimentu, catturanu u rispiru, poveru cun u pesu di e so mani, ecc. Ci hè una bisogna à splash out this squeezing negativu.
  2. U cambiamentu in a direzzione di prucessi fisiulogichi in u corpu . Sè vo vulete chianciri, crash o chianci, avete bisognu di cambià rapidamente à u travagliu fisicu fisicu. Qualchissia hè aiutata da una pulitica generale di l'appartamentu, un altru prendite. In ogni casu, a carica di i musculi aiuta à fughja da u prublema.
  3. Manage u dialogu internu . Hè a capacità evolutata per cambià l'energia da negativu in u pusitivu. In a tècnica di NLP ci hè una tecnica tali - ricurdannusi un statu cunghjuntu è cun alive cun reparazione di una certa attività in memoria. Sè si sentenu bè è avete un bon humor , frettu u to listessu ghjallu . È cusì ripetate ogni volta chì avete un ubbittivu posittivu. À u nivellu subkonzientu, avete da sviluppà una retazioni à freni l'orella dirretta è ogni volta in questa attività u vostru cervu cambià à un statu familiar. Sta tècnica ponu esse practicata cun una certa frase.
  4. Emotional unloading . Eccu avemu in mente interessanti è attivitati utili chì aiutanu à astratti da situazione negativa. Questi includeu furmazione di sport, meditazioni, pratichi di ioghi, leghja, camminendu.

Ci hè u tempu è a pratica di maestru di sti tecniche. Se a question si sviluppa, cumu per restriere emozioni à u travagliu, in seguitu funziunari simuli. Sentite un fughje di còllera o irritazione, surtite da a stanza, rinfriscà a to face cù acqua fredda, alterne piglià uni pochi respirazioni in profonda, è poi cunsidereghja a vostra respirazione. Tutte l'azzione sete aiutau fisiologicu u so corpu à l'altri reazzioni.

Stormy clarifications and quarrels are not the best helpers in your personal life. Pensendu à cumu cuntene i vostri emozioni in una relazione, vale nutà l'impurtanza di u dialogu. Qualchese cunflittu è malincipente in a famiglia pò esse resolvi in ​​una conversazione tranquilla. Invita a to mità per parlà in silenziu è scuprite qualcunu di ricerchi chì avete unu contru à l'altri. Questu avete aiutu à truvà una suluzione di cumprumissu.

Pruvate a circà l'ochji di un observatore esterno è apprezzate a manifestazione esterna di i vostri sentimenti . Stu metudu pò serve cum'è una motivazioni bisognu per travaglià nantu à sè stessu.