Festival de Cannes 2016 - tapitula rossa

In u 2016 di u 2016, a Corsica anu aduprendu u 69 Festival Internaziunali di Filmu, chì assistendu un gran numaru di celebriti di u mondu. L'astresiani pudèbbenu micca solu per prisenterà cinematografichi in u quali anu vistutu i funzioni principali è i roles sekondensi, ma ancu per furtificà figuri magnifichi più strette, in più di l'armata di moda è l'accessori stylili da i più famusi disinfettori di u mondu.

Aperzione di u Festival di Cannes 2016

U primu ghjornu di u festival di film internazionale è a ceremma di inaugurazione sò sempre un spettaculu straordinaria. U Festival di Cannes di 2016, chì si trovanu nantu à a catifa russa di u Palazzu di Festivaghji è Cungressi nantu à a Croisette, hè chjuche di famosi attori è attrici, mudelli famosi è mostra stili cummerciale chì ùn mancavanu l'oppurtunità di affaccià davanti à l'avienti in u postu più pintorevicu di a Costa Azzurra.

A ceremonia d'inauguració di sta annu hè statu marcatu da a premiere exhibizione di a stampa da u prugramma di cuncorsu - "Vita Seculare", chì hè statu presentata à l'audienza da u più attuali direttore cum'è Woody Allen. Era ellu è u so uguaghjera chì prima appareva nantu à a catifa russa à u Festival di Film di Cannes l'11 di maiu 2016.

Celebrities attruranu prima un granni uditori in vestiti luxurii. Cusì, Blake Lively hà fattu un vestitu longu da Versace, decoratu cù paillettes è perle, chì favurizò assai sferenu a so postu "interessanti". Kristen Stewart caminava longu a rosula rossa cumpleta di Chanel, cunfurmendu una bagnu chiffonu trasparenti nìvuru è una fascia larga attraversu cù una stampa fiurali .

Unu di i membri di u tribunale di u Festival di Cannes 2016 - Kirsten Dunst - hà decisu di turnà à u tema di fiori. Usi un vestutu falu da Gucci di un lignu rosa, adurnatu cù grossi mandolinu. L'imaghjini di a celebrity hè stata cumplementata da elegante ghjuvelli di diamanti da Chopard. Tuttavia, questu ghjornu a marca di a famiglia riesce ancu altre stile - Bianka Balti, Julianne Moore è Victoria Beckham. L'ultima, incidentale, si prisintò davanti à u publicu generale in un cundinate delicatu è u pantalone cun un elevatu siveramentu di a so pròpia produczione.

In u festival di Cannes in 2016 ci anu ancu stati russo. L'ostinenza TV Victoria Bonya dimustrava à ognunu i so perdi longhi è incredibbili finti, vistutu di un corpu biancu tutale di Zuhair Murad, decoratu cù paillettes colorati.

Di sicuru, altri célèvuli attentatu l'apertura di u festival di film, chì l'amazevanu l'especettori cù bellezza è eleganza.

Closing of the Cannes Film Festival in 2016

A cerimonia di cima, chì hè stata aduprata in Francia u 22 di maiu, hè statu ancu marcatu da l'aspettu nantu à a catifa russa di un grande nume di famosi famosi famosi. In questu ghjornu, Kirsten Dunst hè stata novu in u centru di l'attenzione: porta un vestitu rindimentu di culore spugna , chì hà fattu a so grandezza assai suave, femminile è attualmente attraente. À u stessu tempu, l'attrìghjina riffittò u circondu per accessu l'accessori chì puderanu guadagnà u so cumpurtamentu aria.

Unu dî megghiu vestiti di u festivale, realizatu in Cannes in mai 2016, i critichi ricunniscìanu l'u espectacularu vistitu di Clémence Poesy. A zitella passò à u publicu in una mini, svelendu i so maghi ligne, cù una siluita intrisa è maniche spettacoli, in quantità assai stravaganti.

Leghje ancu

Jada Collogrande, Marie-José Crosse è Rosalind Ross dà a so preferenza à vestiti laconii di u celu classicu chì ùn hè mai spitu di stile. Inoltre, altre bellezza stella pruvò tastà i ghjente cun tuttu cù i so pitturi spettaculari, i capelli bellissima è a perfetta make-up.