I sputichi di a vita di Alexander McQueen fù cunnisciutu da i so avianu

U famusu modista britannicu Alexander McQueen falleu à a so propiu volte, sei anni è sei anni. I detti di a nota suicida chì hà partutu ùn sò micca divulgatu. Ma a so biografia "Alexander McQueen: Sangue sottu a pelle" hè dispunibule issa per u lettore russu.

L'autore di stu libru, u ghjurnalistu Andrew Wilson, scrupulously gathered infurmazione nantu à u "ville di moda". Hà cumunicatu cu familiarii è amici di couturier per scopra à chì tipu di persona era veramente, chì durante a so vita era chjamatu "un iconu di stile".

Natu u signu di prublemi

Hannu succidutu chì Lee Alexander hè natu in una famiglia più modesta. U so babbu hè un prufessore prufessiunale, è Alexandru stessu era u sicrittu di a famiglia. Quasi immediatamenti dopu à a nascita di un zitellu u so papa si truvò in un hospital psiatriatrudu per un colpu nervuu.

Recorda Michael McQueen, fratellu d'Alexander:

"Obviously, hà caputu chì era casi impussibile di furnisce di a ghjente! U Patre assicurò ogni travagliu, ùn avemu micca vistu di parechji ghjorni. Questu pruvucatu a so pazzia ".

U futuru direttore artu di a casa Givenchy hè statu literalamenti cummossa da l'atmosfera di u madhouse, hà attrautu è u subjecte di morte. U geniusu disignatore di vestiti anu avutu assai complexi nantu à a so pròpia figura. Ancu in a so zitiddina, hà sappiutu una ferite ferite, chì hà vargogna a so vita. Inoltre, era grillo, è ùn hè micca traditu à Lee Alexander, in auturità.

Malgradu u fattu chì u disignu di moda era un gay apertu, hà avutu una amici cusì cun Isabella Blow, chì era u so cumpagnu è mentor in u mondu di a moda. Dopu u suicidio di Isabella, Alessandru hà suffertu assai è pruvatu di cuntattà u so spiritu. Cridìa in a vita dopu à a morte è hà rivenditu per serviziu di i servizii di mediani, solu per "parlà" u novu mortu.

Leghje ancu

Doppu avennu sminuritu di menu trè anni, Alexander McQueen abbandunò dopu à Isabella, chì hà ripetitu dichjaratu chì a moda a morta.