Priyanka Chopra face u racismu è u sexismu in Hollywood

"Miss World 2000", a stella di u cinéma naziunali è nordestu Priyanka Chopra hà abbandunatu a cunnanna di discriminazione raciale è sessuale, cumparendu in u tabloid InStyle i so riflessioni è a sperienza di travagliu cù pruduttori cunnisciuti. Fortunatamente, l'amicu di Megan, Markle, hà sappiutu di evità l'assetimentu sessuale, ma hà riittitu ricevutu ricenti per u so indeciscia indiana.

L'attrenda accunsentia à i repertorii di tabloid chì u mutivu principalu di u rifiutu in i tiatrali era u so origine è a natura stereotipa di i sceni è di l'urenzii di i pittori americani. Inoltre, i pruduttori constantemente sfasciate l'aparicio micca fugliale di a famiglia. Nota chì Priyanka intitulati bellezza è "Miss World"!

L'attrice hè statu cumposta nantu à stu sentenzi in u so indirizzu:

"Riticamenti etniculogichi è fisiulogichi di refusa, pensu i più ambiguu. Chì ghjè detta a st'opuluzione, chì ùn hè micca cuncepitu? Avissi bisognu di perdiri un pesu, diventenu più eleganti o feminine? Chi? U mo aginti hà dettu chì era chjaru chì u mutivu principalu in a mo peddi "rossu" è l'incongruenza di u mo tipu à i roles pruposti in Hollywood. Era cusciottu è dispiratu ".

Sicondu Chopra, era quellu chì hà dettu ch'ella hà averà u so drittu è a lotta per a ghjustizia è a ugualità di e donne, inveci di u culore di a pelle è a naziunalità. Ma u prublema di a discriminazione ùn importa micca solu a natura naziunale, ma ancu di a divisioni di giocu. Molti attruschi di Hollywood hà riittate dinò chì i so tariffi sò significativamente menu menu di i so contrapartiti per a listessa carica.

Priyanka hà dettu chì hà dettu sente da u pruduttori una confession chì angerò:

"Ùn ci ùn hà amparatu chì u budget per i film cù a participazione di l'attrici hè assai più chjuchile è l'accolta ùn vene mai. I filmi cù "picciriddi dumandesi" ricevenu più di tariffu, perchè u prezzu di e penalità hè prima più altu. Ùn pensate chì era onesta cù tariffu, era u sexismu in a so forma pura ".
Leghje ancu

À u modu, Priyanka Chopra hè unu di quelli chì sanu sanu sanu à a festa di u prìncipi britannicu Harry è a so amata attiva Megan Markle. Ci hè una probabilità alta chì sera a so onore per esse una damisa. Bonu, u tempu ti dicerà!