Gwyneth Paltrow hà datu una entrevista per u divorziu è l'autoestimu di e donne

In una recette entrevista cù i ghjurnalisti, chì hè publicata in L'Editore, l'attore Gwyneth Paltrow a prumessa di a so separazione da u maritu è ​​pruvatu à truvà una risposta à a quistione di perchè ella hè cusì criticatu per a sucetà è a stampa.

A stilla di a cinema hà vistu a seguente: persone cum'è ella, principarmenti per roli in u film. Si sò cumportanu bè fermamente, finu à chì vene à discussione a vita persunale. Eppo tanti pirsuni pruvate a cunnannari la stella di 44 anni, li cunsiglii, chì ùn hè micca necessariu. U prublema principali hè successu è attraente. Hè sicura chì i rappresentanti in generali sò criticati più frequentamenti, sò più persunati per ogni attività:

"Ùn ùn pruvvidemu è ùn dicenu micca ch'e sò bella, ghjente parechje persone mi cunsidenu attrattu è questu hè u mio prublemu!"

U divorzi senza painu ùn hè micca successu?

Sfortunatamente, questu hè veru, in particulari quandu vene à i famiglie di famose. Gwyneth hà dettu ch'ella vulia a so separazione da u so ex-maritu per esse cusì calmu, ma micca solu in a nostra putenza:

"Vuliu divutu divorziu per esse ... fenomenu pusitivu. Avemu avutu deci anni dopu, è avemu dinò 2 zitelli. Ùn aghju micca tortu à u mo maritu per tutti i nostri pinseri, pusendu l'interessi di i nostri figlioli prima, è sempre hà ricurdatu chì a persona ch'e aghju era u mo veru amicu. Aviu avè bisognu à travaglià dura per fà cum'è eddu u fate u dirittu.

A celebrità hà dettu chì ci anu ancu "benestanti" chì eranu contru u dibattitu calmu di l'attrice è di u cantanti. Trovu truvatu tortu è criticò a decisione di a coppiu in i zitelli.

Leghje ancu

Gwyneth hè cuntentu chì tutte e cose dolenu sò stesi in u passatu, è in u futuru hà un novu matrimoniu cù u cineurista Brad Falchak.