Vestiti di Dolce Gabbana 2013

Dolce & Gabbana hè una marca famosa in Italia, cun un esercitu multimillion-dollari di fanne. I so creaturi Domenico Dolce è Stefano Gabbana sò disinfeste incredibuli talentu. Ogni cuginu di a so nova cullizzioni hè stupente. In u vestitariu di sta moda hè sempre quì cun l'etiqueta.

Coletta di vestiti da Dolce Gabbana 2013

In l'inguernu di questu annu à a Milano, i famusi disinazioni di moda abbiciani a so nova cullizzioni di vestiti per u periodu primavera è estiu. Si a prima stavene sò stati inspirati da u baroque europeu, in questa ora si facia assai interessatu in l'imaghjini di cavaleri-croati, chì vultonu da e campagni religiosi. Hè in questa era chì l'omi di u Mundu Antico fece un novu tipu di bellezza femina - orientale. Criaturi chì anu un'impielescante attente chì anu perseguite l'ochji, i capelli di resina è in issi vistimenti chic. Dopu ddu puntu, u vestitariu europeu è cuminciò à scambià u motivu orientali. I so funziunalità principale sò volumi seduzione, ornamenti culuriti, drizzioni è draperi, bordelli di ule casque, stampi fiori-vita morta è ornamenti grandi.

Una nova colecta di vestiti di Dolce Gabbana hè luminosa, ricca, inusual è ancu scandale. In questu pudete leghje a storia. Accintu sò stati posti in x-siluette, formi geomtrici chjucchi, constructi curati, una striscia larga, è dinò mudelli fiurali, astratti è geomettichi. I disegnaturi utilizonu ogni tipu di culori è sfumalli, chì dà a più preferita à u rossu, u lignu, u celu è u biancu. I mudelli prisenti cun maravigliate cù l'uriginale. Eccu, per esempiu, un vestitu curtu è dirittu di Dolce Gabbana 2013 cun una stampata è inscription, chì parta una borsa per u cafè. Oh, sta alta moda!

Vestiti di Dolce Gabbana primavera-estiu 2013 sò fatti di rintìaddu, chiffon è pezzi virdi, imitannu burlap. Ùn si scurdate di i diseggiani è u còdice, chì hè in a punta di a pupulazione in a stagione di primavera. Inseriti da eddi assai mudeli. Una opción assai interessanti era vestiti beige, decorati cù l'arrampicate.

Tendenzi di moda di notte

L'imaghjini di u velu era statu dimustratu à a mostra di colazione. I pruduttori famosi, com'è sempre, si sò stati cun quarchi cosa per sorprenderà u publicu. Questu tempu, stoffa nantu à u vechju nantu à u vistimentu di u vistimentu, chì causò una incredibile admirazione per i fanni di a marca. A so decisione uttene à a più stessa è spettaculu chì volenu u mondu sanu à esse à i so pedi.

Sera di vestiti collection 2013 da Dolce Gabbana originale è chic. U so funziunalità principale hè manichevuli lucchetti, lumi, trasparenti. Certi mudelli sò fattu di tessili trasluzenti.

Quandu per conquistà tutte l'alfombra tinta è un avvenimentu suciale, pudete sceglie l'opzioni più sfarenti da a vendetta primavera-estiu. Per più di donna più tranquila di a moda sò vistiti classic di renda. Sò longu è curtu, ridu è crescente, cù un scogliu apertu è chjusu, cù è senza straps. Ciò hè sbagliatu assai mudellu bonu in u pianu cun un crosce tesoro. Un carattirumulu distintiu di i stili hè a cianciata chjaramente marcata, chì dà a siluette di più feminità.

In u schema di culori di vestiti di nozze, u chjucu, u biancu, u culore biancu è i so varii cummineri predomulanu. U puntuale di a cullizzioni pò esse cunsideratu un petite vestitivu spiciale fattu di lace cun un v-neck è senza maniche. Hè ricuminciatu cù un cincu nìvuru cù un arcu davanti.