Jennifer Lawrence hà aduprà u rolu di a patrona di un rivoluzionariu cubanu

A vita persunale di i capi statali sò unu di u più sicretu, è Fidel Alejandro Castro Ruz hè micca escezione. U capu di a rivoluzione cubana fù accrittu cù documenti di novelli è figlioli ilegitimati, ma ùn ci hè una storia è una donna degna di special attention.

Marita Lorenz - nativu di l'Allemagne, si ncuntra u fugliu Castro di 33 anni d'una stonda cunfluenza di circustanza nantu à a nave. A so rumanzia durò solu sei mesi, ma da un grande quantità di sicreti è dumande senza risposta. A Marita, di 19 anni, paria esse in amore nantu à u Cuban è trattò cù a so passioni, ma u so scopu principale era di cunvertisce un altru attu di u "dittatore".

L'urighjine di informazione descrizanu a finali di sti rilazioni in modu diversu, ma una cosa hè chjara: à l'epica di a rupture Marita hà stata fatta è sussegwentamenti si aghjunta à l'ardenti oppuru di Castro. U zitellu di Fidel è Marita ùn hè micca nascita.

Jennifer Lawrence hè spia è mistress

U spiede film "Marta" serà filmatu da Sony Pict, u plottinu di a stampa hè stata scritta da u scrittore Eric Warren Singer, u rollu primu hè statu fattu da Jennifer Lawrence. Comu accurdatu da Hollywood Rep., U rolu di Fidel Castro fu à Scott Mednik.

Leghje ancu

Hè interessante chì cumandenu l'avvenimenti chì sviluppanu in u filmu, perchè Marita Lorenz hà publicatu dui libri autobiografichi, in quale ci sò poca contradicenzi è discrepanzii. In u 1999, a vita di l'affari di Fidel Castro hè stata filmata "My Little Assassin".