Teoria di deduczione

U ghjornu per ghjornu, venenu à tutti i cunsechi possibles è i inferenzi, avemu usatu diversi metudi di cognition: observation, experiment, induction, deduction, analogie, etc.

Mètode di induczione è deduction

À u cori di qualsiasi tipu di ricerca sò i metudi deductive è inductive. Induzioni (cun ​​l'orientazione latina) hè una transizione di u particular à u generale, è a deduczione (da a derivazione latina) hè da u generale à u particular. L'approcciu di u metududu indududu cumincià cù l'analisi, a comparazione di e dati di l'observazione, a ripitizioni di quale aduparà generalmente à una generalizazione induttiva. Stu approcciu s'applicava à quasi tutti i sferi di attività. Per esempiu, u ragiunamentu di a tribunale, nantu à a basa di quale presta una decisione, hè un vediu esempiu di raghjunamentu inductive, dopu à tuttu, basatu di parechji fatti fatti digià cunnisciutu, qualsiasi creazione hè creata è se tutti i novi fatti sibbeni l'assuntu è sò a so cunseguenza, invece questa suposa hè diventita.

Ci hè 2 tipi di induczione:

  1. quandu ci hè impussibile di assumisce tutti i casi - una induzioni hè chjamata incompleta;
  2. quantunque pussibuli, chì hè assai raru - cumpletu.

In più di a transizione di u privatu à u generale, in più di l'induczione, ci hè una analogia, un fundatu, metudi per stabilisce relazioni causali, è cusì.

Chì ci hè a deduction è di ciò chì hè u metu di deduzione?

A deduczione in a nostra vita hè un tipu spiciali di pensamentu, chì, da una deduzione lòggica, hè basatu nantu à a distribuzione di u privatu da u cumunu. Cusì, a teoria di a deduczione hè un tipu di catene di inferenzi lògichi, i ligami di quali sò intigibbilamenti ligati cù l'altri è si portanu à una conclusione induve.

Per esempiu, u metudu di a deduction matematica di a deteczione di a verità hè aduprata in a prova di l'axiomà in e scienze naturali: a fisica, a matematica, etc. In casu, a deduzione hà un significatu più largu, postu chì u pensamentu dedutivu hè a capacità di una persona à ragiunà lòggicamente, è da ultimamente, per vene in una conclusione indiscutibile. In cunseguenza, in più di l'esfera di l'attività scientifica, u metudu di u pensamentu dedutivu hè assai utile, ancu in parechji altri attivi.

In a psicoluggìa, a tiurìa di a riducazzioni studia u sviluppu è a violazione di parechji judgi deductive. In a cunnizzioni di tutti i prucessi mentale, u muvimentu di a cunniscenza da u più generale à l'abitudine generale hè analizatu da a struttura di u prucessu di u pensamentu in tuttu. Psiculugia trattà cù l'estudo di a deduction, cum'è un prucessu di pensamentu ndividuali è a so furmazione in u prucessu di l'evoluzione di pirsunalità.

Indubbiamenti, l'esempiu cchiù striaticu di deduzioni hè u pensamentu di u storicu héteru famusu Sherlock Holmes. Dopu piglià com'è u cumuni (un crimu cù tutti i participanti in l'eventuali), sviluppantinu gradualamenti i catene lògichi di l'azzioni, mutivi di cumpurtamentu, passa à u spaziu privatu (à ogni persone è l'avvene cunnessi cù ellu), stabilendu a culpabilia o innocidenza in stu criminu. Da inferenza logica, espone l'criminali, duminendu evidenza indiscabile di a so culpolla. Cusì, pò dì chì a deduction hè assai utile à investigatori, detti, avutri, etc.

Ma deduzioni hè utilità à qualsiasi persona cudicuta, quantu ellu. Per esempiu, in a vita di ughjettu, prumove un'ecunciu megliu di i populu circunvicli, a custruisce a relazione necessaria cun elli; in studiu - moltu più veloce è assai più qualitatiu capiscenu i materiali studiati; è in u travagliu - per fà e decisioni più raziunale è curretta, mentre chì cuntendu l'azzioni è i muvimenti di l'impiegati è i cuncurrenti nantu à parechji passi avanti. Hè per quessa avè da esse bisognu massimu di sviluppà stu modu di penseru.