Crìtichi - chì hè è cumu si critica?

A critica hè qualcosa chì pò esse facilmente evitata senza dì nunda, nunda à nimu è esse nimu. Hè stata scritta espressamente da Aristòtili in i so tempi antichi. Eccu, critica, hè cum'è a pulitica - se micca avete micca criticatu, quandu un omu ti criticallu. Ogni ghjornu a ghjente vene una spressione di sentimenti è una valutazione di u risultatu ùn solu di i so azzioni.

Crìtichi - chì hè?

A frebba pudete sente - "Ùn aghju micca a critica in l'indirizzu" o "sta critica eludó a film cù l'aprovazione". E assai parechje in quali a parola critica venga da a lingua greca antica. Kritikos da i grechi significaru "arte di disassembramentari". A critica hè:

  1. Fer judici nantu à i meriti di qualcosa.
  2. Censura, ricerca di errore.
  3. L'arti di analise e evaluazione artistica.

Quale hè un criticu?

Un criticu ùn hè micca solu una persona chì si jute è valuta, hè ancu una spicialità. Un criticu di crittricista analice e travagli d'arti:

Per ellu critica chì stà parechji aspetti - per cunzidiri modi di trasmissionu materie, di valutà u diploma à chì l'autori hà sappiutu ottu u so goal, sechi i fondi scelti sò justificati. Un bon criticu possesenu un sughjettu chì annunziò. U criticu cultural ben cunnisciutu hè u filosufu Friedrich Nietzsche. Scrissi scritti critichi nantu à a riligione, a so moralità, l'arte contemporainu è a scienza.

Critica - Psiculugia

A critica di a psiculugia hè una materia di grande interesse. A psicologica examina l'effetti cimitivi è emutivu di a critica. I sicitori sò interessate in:

  1. Intenzione chì a ghjente hà da critichi.
  2. L'influenza chì a critica hè nantu à e persone.
  3. Comu a gente riagiriscenu a critica è cumu si trattanu.
  4. Forme di critica.
  5. A denial of criticism.

Per i psiculoghi, u criticu hè una forma di prutezzione di l'ego. Hè truvatu chì e persone chì si sò inclinati à valutà constantemente à l'altri sò spessu criticati in i so zitiddini, quandu questu hè più penurtanti. I zitelli sottu à l'età di sette in a frasa "sì u bon nicu, ma questu hè un cumpurtamentu male" vede solu a seconda parte. Qualchidica critica, anche bella solu, significa à u zitellu chì ghjè dolci è indignu.

Hè critica bona o mala?

A critica hè bona si avete una attitudine pusitiva versu questu. Questa hè una impurtante abilità di vita. Tutti sò criticati, è quarchi - prufessiunale. Quarchi cosa hè difficiule per accettà, ma tutta a reazione. Pudete usar critica:

Quale tipu di critica hè quà?

Ci sò assai varietà di critica. Sò dispunìbuli in usu termu, a manera ch'elli sò prisentati è avvisu, è i scopi chì persequitanu. A critica succé:

  1. Estetica . A so bellezza è a brusta, u gustu è u gustu bellu, stile è moda, sensu è qualità di u travagliu.
  2. Logica . In una idea, argumintazzioni, azzione o situazione chì ùn hà micca un significatu raziunale.
  3. Actual . A manca di pruvvidenza pruvvista.
  4. Positivu . À l'aspettu positiu, ma ignoratu. A menudo a gente vede solu u part negativu di qualcosa, cusì ci hè bisognu di evidenza u pusitivu. Spessu utilizati per a difendesi u justificazione.
  5. Negativu . Quantu chì hè sbagliatu è significatu. Sparti disapprovaglio, disaccordu è accentisce i difetti. Spessu interpretatu com'è un attaccu.
  6. Practical . In l 'effettu utili.
  7. Teorizianu . U significatu di l'idee nantu à quale prublema hè fundata.

Ci hè parechje tipi di critica: hè una parte integrente di quasi tutte l'isula di a vita umana. Ma i più famusi dui tipi sò critichi constructivi è destruzzione. In fattu, ùn importa micca e quanti varianti di critica ùn esiste micca, sò tutti schiati in issi dui "campi". A diffirenza tra crunività constructiva è destruziva hè in a manera chì u ghjornu hè presentatu.

Critica constructiva

A critica constructiva hè creatu da identità d'errore è aiutà à quì, induve è cumu per migliurà. Ci hè cunsideratu cum'è feedback utili. Quandu a critica hè constructiva, ghjè cuminatu è più faciule d'accettà, ancu s'ellu offends a little. Ci hè impurtante di ricurdà chì si pò esse usatu per u vostru vantaghju. Per quessa, allughjò di i critichi in l'indirizzu di qualcunu, valuta à cunziddiè ciò ch'ellu benefica averebbe. Regoli per critichi constructif:

  1. Segui u metudu di "sandwich": u primu enfasi nantu à forzi, da - e difetti, è à a fine - a ripetizione di i beneficii è i pussibuli rigurevuli risultati dopu l'eliminazione di cune.
  2. Focus on a situazione, micca a personalità di a persona .
  3. Specifique u regnu.
  4. Dà cunsiglii cumu fà megliu.
  5. Evita u sarcasimu.

Crìtichi destruzzione

A critica distruttiva tocca orgogliu è influenza negativament l'autoestima, priva a fiducia. A critica destructiva hè unipochi solu l'accogli pensime di una altra persona, ma pò ancu esse di u malu intenzjonalmenti, è in certi casi purtari à l'ingerimentu è l'aggressioni. Tipi di critica destructiva:

  1. Bias . U criticu ùn capisce micca chì pò esse sbagli.
  2. A Nebula . L'evaluazione hè datu senza specificità.
  3. Impattu . L'argumenti sò irrelevanti.
  4. Disprezzione . Expressing judgments in una manera aspetta.
  5. Hollowness . Sempri senza esempi è justificazioni.
  6. Plentitude . Non-acceptation of points of view alternative.

Cumu criticà cumu?

Ci hè dui tipi di cumportamentu criticu:

  1. A persone ghjustu à i pruverni è cunfrunti, ponu cunclusione.
  2. U criticu detti judicchi basati in emozioni.

L'ultima hè spessu cunnessione di cruelità. A critica in questu casu veni da un sensu internu di dissimulazione è un sforzu continuu à risistiri. Una persona inclinata à criticà "emuzioni", prova à aumentà l'autoestima negendu u valore di una altra persona. Tali critica hè fundata nantu à l'arrogance è hè u "killer" di a relazione.

A regula d 'oru, chì i psiculugini ricomandenu à aderiscenu - "Rispettate a persona. Focus a critica nantu à u cumportamentu chì deve esse cambiatu - nantu à ciò chì a persone fate è dicenu veramente . " In ogni casu, ùn importa ciò chì a critica hè suprannuta, devi esse ricordatu chì pò esse uttimella utile si ricordate:

  1. A critica hè una forma di cumunicazione. Acepta critichi, ricevi una risposta, è cun ellu l'uppurtunità di migliurà per u megliu.
  2. Feedback aiuta chì sarite megliu. Sì sempre pensate chì avete ragiuni, senza risposte di qualcunu, quantu sapete chì hè veramente cusì?
  3. A critica Correct dà un vantaxe. In particulare u sensu di a spirazione prufessiunale, se u cliente pò dì chì ideale ideale o serviziu necessaria.
  4. Hè necessariu risponde à a critica correctament - a lingua hè assai impurtante. Hè megliu ùn sustene.
  5. Ùn pigliate micca critica, ancu apparentemente estremamente injuste, vicinu à u core.