Etchpochmak in tatar

Echpochmak (o uchpochmak) - u platu tradiziunale tradiziunale è Bashkir tradiziunale, cun pastelli populari, hè una patty cun una forma triangulari è ripieni.

Dicinu cumu per preparà echpochmaki in u Tartaru.

Di genere, a pasta di echpochmakov fate un levitu frescu (menu spicitu di pani senza fanu, chì hè, farina di granu + acqua). U rinfriscamentu di carne picca, cipudula è / o patate. Carne hè generalmente arrabbiatu, ma autri opzioni sò pussibuli (micca purcina, sicuru). U riposu in echpochmaki hè una fattura cruda. Durante a coccia, un calottu spresse in i patati, a superficia hè smarata da a mantra.

Etchpochmak in tatar - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In un colpu prufunditu, aghjunghje u latte, l'oliu vegetale, l'ovu è a levitura secca, aghjunghje u zuccaru è un pocu di salitu. Pìglianu un batchutu o furchetta.

Piglia appena graduate a farina tamanta, amassi a pasta, ùn deve micca troppu più sinu. Lubricate e mani cù mantra è ammaite a pasta cuncepiente à u puntu chì quella di stà in le mani. Rotta a pasta in un tavulinu, mette in un tavulinu è, cogliri cun un piuvitu limu, poni in un locu caldu, permettenu di vultà mentri stai preparatu u riposu.

Trimate a carne in cazzi, cun un bracciu di circa 0,5 cm o ligeramente menu. Apprucarmenti vicinu a listessa patata cut and peeled. Cundotti scorciati corsi in chjassi. Portate a carne, patata è cipudine in un catu, salitu ligeramenti è pimentu à u gustu, mischjà. Se vulete, pudete aghjunghje greens.

Dopu à quaranta minuti dopu chì a pasta hè stata dispunibule, hè necessariu di sfracicà, mette è curretta è mette in calore per altri 40 minuti. Quandu a massa hè abbastanza bundanza, torna l'amuciamu è aghjila, pudemu avè da u moltu di l'echpochmaki.

Rola a pasta in una strata relativamente finosa. Avemu bisognu di un sustegnu in u circondu, di a tagliu di u platu, sò cutucati convenientemente, seguitu un puzzicheghju nantu à a tapa da una piccula cassetta.

In mezzu di ogni sustrato, mette una parte di u riposu. Fasce i viti è aprezzate e strade di e trè "costi" in a forma di una piràmide bassa, affinchendu un picculu fogliu nantu à cima.

Scopre u bagnu à u bagnu è di scàccia cù l'oliu (o simpricimenti a pan). Amparemu l'echopchmaks nantu à una baking panettone è aghjunghjite in u forno, prizzatu per 25-35 minuti (a temperatura ottima hè di circa 200 ° C).

In u prucessu di furmintà, quandu a crosta di echpochmaks cumincià à ligerà quandu hà livatu, hè necessariu di lubricate a superficia cun un mantellu fungutu cù un sbagliu. Per un pezzu poveru in ogni echpochmak una cullette di caldu. Allora torna u pan à u fornu è portanu i pastichi di miracle à a preparazione finali.

Servite echpochmaki calatu o calda cun caldu o tè.

A ricetta per a baking dulce cun u stessu nomu hè cunnisciutu ancu.

Cottage Cheese Echpochmak - ricetta

Ingredients:

Preparazione

L'oliu deve esse finamente finamente piccu è mischju cù u casgiu alloghju è ghjunghje a pasta chì anu aghjustendu a farina tamanta. O pudete aduprà cù olii belli cù a temperatura ambientale.

In ogni modu cunvene, femu di tanniculi di rossu nantu à a pasta (per esempiu, cù una tazza, rotanti di a pasta in una capa di grossu mediu). Pulita ancu ogni cigliu cù zuccaru (pudete aghjunse una canna petra) è di plegà a mezza secentie duie volte. Amparemu l'echpochmaki nantu à una panera copertazione cù carta di pergamone oiled, sprinkle un pocu cun u zuccheru è fremite in u forno finu à prestu (questu, prima di piroi). Servite cun tè o cafe.