Preghjonu per a pace di mente è cori

Duranti u ghjornu, e persone si facenu parechji problemi è situ suttivi. Per via di cunsiquenza, una persona speria assai emozioni è ancu cascà in a diprissioni . In quessi situazione, hè assai impurtante per uttene l'aiutu per trattà cù e catene existente è torna à una vita normale è felice. Ci sò preghjunghje speziale per lascià i nervi è l'ànime chì vi permettenu truvà l'armunia, avete cun diversità di prublemi è truvate a forza per movime ancu cù a credulità in un risultu pusitivu. Pudete indirizzà micca solu per Ddiu, ma ancu per i sante chì sustene i cristiani in i mumenti più difficuli.

Preghjonu per calma l'ànima è a depressioni di a Matrona di Mosca

Matrona hè l'assistente principalu di e persone, per quessa chì sò trattati cun dumande differenti, cumpresu per calming l'ànima è i nervi. Prima di tuttu, hè cunsigliatu per andà à a chjesa è si abbiate una nota di a vostra salute. Dopu à quessa, cullà sei candileri di a chjesa è metteciate a mezza ora vicinu à l'icona di u Granni Martire Panteleimon è a seconda parte vicinu à l'imaghjini di Matrona. Fighjulendu l'icona, dicendu una preghiera per cunsulazione:

"Matrona Beatu, in l'anima perfetta, nervi calvi, u restu di piccatu. Amen ".

Dopu à questu, cresciute è viaghjate in casa. Per leghje a preghiera in casa, avete bisognu di cumprà uni pochi candelotti, è ancu iò di i sante, chì eranu msesemmija prima. Inoltre, hè cunsigliatu per cullè u bassa acqua.

Per pricà à a casa, avete dettu in questa stanza, mette in fronte di l'identità di Matrona è Panteleimon. Fighjà, chjama i candele è fate un saccu di acqua sante. Qualchì tempu hè necessariu di guardà a foglia di una cannula, rilassante è calmendu. Hè ricumandemu l'imagine di Diu, è l'intercessione di a Matrona di Mosca . Dopu à questu, avè riesce à a lettura di u preghjudiziu à calmà l'ànima è u core, chì leghje cusì:

"Beatu Staritsa, Matrona Mosca. Guardate da l'inimitazione nervosa, pruteggià da a pescia necessità. Chì a mo ànima ùn ùn dolce da pensà, è u Signore pardarà tutte e difetti. Ai aiutà à calmà a neurosi, chì ùn anu micca chiancià di làcenu doloso. Amen ".

Dopu à quella, intrarrene trè volte è aghjunghje l'acqua sante. Fighjate à a flame di a cannila, pensendu à i cuntenuti felici di u vostru passatu.

Preghjonu à Ghjuvanni u Bautistiu per a pazità di mente

A regula fundamentale per i teste di preghiera per attru hè di sincerità à u passaghju à u santu di un core pura. Leghjite e pricati in a sera. Se ùn ci hè micca una oppurtunità di vultà à a chjesa è pricà, pudete turnà à u santu è in casa. Per cuncintraze in a preghiera è di abbandunà a vita di u ghjornu, hè cunsigliu per utilizà l'icona di Jean-Baptiste, cum'è una candela lumera. U testu di preghiera sò cusì:

"A u Bautista di Cristu, u pridicatu di u repentimentu, chì ùn ùn ùn me disprezzanu, ma cunglinda cù guerrieri celestone, preghjite à u Signore per mè, indignu, ombre, feeble è sadone, assai disgrazii in u desertu, affezionati da i pinsamenti turbulenti di u mo mente. Sò un den de maligni fatti, distanti d'avè un fini à l'usu persu, impiegatu à esse a cosa mundiale di a mio mente. Chì creatu? Ùn avemu micca. E quale aghju refugiau, chì a mo ànima serà salvata? Tokmo per voi, San Giovanni, aghju gràzie à u nome di u Signore, cum'è prima di u Signore in u Teatontu, a maiò parte di quelli chì nascinu di tuttu fù nascitu, avete honored à tocà a cima di u Rè di Cristu, chì hà fattu i peccati di u mondu, u Figliolu di Diu. Ourselves pricate per a mo ànima sinistra, ma da quandu avà, in a prima spiranza di l'ora, aghju purtatu a pisu di u bonu è accetta i sobri cù l'ultimi. A ella, u Baptist di Cristu, u Prituriu onestu, l'ultimu Profeta, u primu à a gràzia di u martire, i fastizzi è deserti di u maestru, a purezza di u maestru è l'amicu di Cristu! I precariu, venite à voi: ùn ti ricusete micca da a vostra intercessione, ma m'hà stabilitu, disproti da parechji peccati. Renueve a mio ànima cun u repentimentu, cum'è u secondu battisu, chì hè sopratuttu tutta a testa di voi: cun un battisu lavatu u peccatu ancestrali, ripintendu a so purificazione di a materia hè mala. Aduprate da mè, cun i peccati di i purificati, è impiecinu à cumprà, è intrinu in u Regnu di u Celu nastily. Amen ".