L'oliu di ghjuvellu per tossu

L'oliu d'uchi hè acquistatu da a distillazione da i ghjovani rivolti, culpulite è agulla. L'agenti hè un liquidu assai volatile cun un ricore d'arbe. A causa di una quantità di pruprietà curative è di cumpetizione richia, l'oliu di pitone hè tradizionale usatu per friddi.

I prugetti curativi di l'oliu di pitone

L'oliu di u pitzu oghje un tònicu, antisetticu, ristorante, spettaculante è effettu induve, è mellora a circulazione perifèrica. Hè perchè l'oliu di pitone hè indispensabile per a tussi causata da bronchitis aguda o crònica, asma, pneumonia.

L'oliu di u pitzu serve com un agentu preventivu in u piriu di l'epidemie di ARVI è a gripe. Inoltre, a droga hè aduprata per u reumatismu, ipertensione, infezzione di u sistema urogenitalu, e diverse infizzioni. In a cosmetologia, u pitrunu serve com un agent rejiminante, eliminendu i primi signali di anziane di a pelle. In aromatherapy, u pitrulcu hè usatu per trattà l'insomne, l'estressi è a neurosi.

Mètode di applicazione

  1. Cù un pezzu forte di pitone hè aplicatu à a ràdica di a lingua (1-2 pioppi). U pruduttu deve esse diluted cù l'oliu d'oliu o l'oliu di girasole. Dopu à sta prucedura, l'attacche di tezza passanu à parechji ghjorni.
  2. Per pulmonía e bronchitis, inalazioni cù l'oliu di pateanu sò indicati. In un tastu di acqua calenta, aghjunghjenu 2 a 3 zoppa di a droga. Per sopra u fragrant steam avete bisognu à respira à u profonde finu à l'acqua rifredda. Hè megliu per coghju cù una spugna, a chjappà a testa sottu u so pianu finu à chì u vaporu ùn sia fora. Sì, durante un attache di inalimentu di a tezza cuminciate - vi tenite bisognu di a garganta è cuntinuà a prucedura. Pudete fà inossu duie volte duvere un ghjornu finu à ricuperazione.
  3. À l'angina, l'oliu d'oliu duverebbe aghjurnatu di ogni ghjornu cun amigghji, intrappenu u linu di cuttuni mannatu in a preparazione nantu à una pinzetta longa o di pinza. A causa di i so proprietà di l'antisettiche, a droga mata a bacteria è allevà a inflammazione.
  4. U pitroliu effettuatu cù un trattamentu friddu l'instillazione di a droga in ogni nippa (1 stagione).
  5. I bagni chì sò 6-7 zipuri di l'oliu di pitrisu sò sposti cun dulte cù i so primi signali di un friddu. A prucidimentu hè contraindicata à a temperatura elevata di u corpu.

L'oliu d'arbulu d'avanti per i zitelli

Quandu trattanu frati in i zitelli, l'oliu di pituni hè indispensabile - a droga hè tutta a natura, o fia una bona, pronta elimina a toscia è u nostru rinimentu.

Curà u zitellu, pudete applicà i metudi davanti, solu in l'acqua per inalazione, cù l'oliu d'oliu deve esse aghjustatu un caldo sagnu. A prucedura hè fatta una ora è meza dopu à pranzi, è dopu à l'inalazione per una ora ùn pò micca manghjate è parlà.

Puderete aghjunghje 3 - 5 goccioli di l'oliu di pate in l'acqua, in u quale u babbu hove peri. I bagni caliu per i friddi sò bè ​​per i mani. Un acqua calenta cù l'aghjunta di 1 - 2 gocce di u fucili culpable pò esse gargarate.

Attenzione! L'oliu di u pane hè utilatu per i zitelli più di 3 anni!

Abete d'oliu per prevenzione

Durante l'espanzioni di infezi virali respiratorii aguti è l'epidemica di a gripe, hè efficace à a lubricate a mucosa da u nostru ochju à u pitrunu. L'agente reintegra solu l'inguinu d'ovalina.

Per decontaminate l'abitazione, l'oliu di pitone deve esse aghjuntu à u lampu aromaticu - i phytoncidesi cuntenuti in a preparazione eliminà tutti i virusi chì "mosca" in a stanza.

Attentu!

L'oliu di u pitru hè contraindicazione è hè una preparazione assai crescita, perchè prima di usà (per instillazione), deve esse diluted cù l'altri olii vegetali, seguità à e dosi specifichi in l'urdinamentu.

Prima di u primu usu, hè necessariu d'appliendarà una foglia di a droga in a pelle è infundate u so arbu. Se ùn ci hè micca signalatu d'allergie à uni pochi minuti, u rimediale pò esse usatu. I fugliali di l'oliu solu per l'olfattu, appricatu un coppiu di catuzzi nantu à un fasciallu o in lana.

Oliu d'acqua di firalu contaminatu durante a gravidanza è a tralimia, epilepsia, propensità per sviluppà i pitture, intoleranza individuale.