Pijera humillisce una persona?

Pity hè unu di i sentimenti più controvertiti. Qualchissia l'escriu in a maiò vertu, è qualchissia, cù a manu luminosa di Maxim Gorky, dichjarò categoricumente chì a pity di u piuvitariu di umilià. In questu articulu, avemu riflette nantu à u tema di cumpassione, amore è quellu, umiliate o esaltatu un sentimentu di pietà.

"Purturassi - significa" amore o pietà per un omu

Hè cusì accade chì in a nostra mentalità, u parallelu trà sti dui emozioni hè firmamente solu. Tantu cusì chì alcuni ùn sapemu micca ciò chì avemu un omu: amore o pietà.

Pensemu chì ci duna è l'altra persona un sensu di pietà. Quandu si dispremia di qualcunu, postu, com'è regula, avemu guidatu da mutivi motivazioni. Pare sapemu chì avemu un sensu chì ci assalta. Eppuru nantu à quale? Per supra u restu, ùn si sentenu pietà per a ghjente? À quelli chì avete bisognu di sta sensu? Stop. Sì una persona hà bisognu di a to cumpità, invece, hè ricunnisciutu, hè ricunnisciutu più bassu di voi (à u mumentu). Vuliu sentiri amuri, ma in cunsuscenza hè cunsideratu simpaticu d'amore solu in una manifestazione di quessa.

Sì bisognu di un omu, perchè u prubabile, u so sentimentu serà moltu, perchè un forte sessu piace à sentitu cuntrollu di a situazione, è a pietà fessi per fallu u cuntrollu. Qualunque, dopu avè ottinutu à u gustu, è trasfurmà a respunsabilità à i vostri spalle, anu averà pruvà stazzu in u futuru. A storia sapi assai esempi simili. Da u partitu cusì l'alianza pare l'ideal, ma spessu inniculosa sarà cunsiglii mai seria, è più spessu à l'alcoholismu masculinu. A persona inconscienta prupone à pressa à pena è cunverta pateticu, in i so ochji è in a vostra mente. U cerclu chjelu

Pity e compassion

Parechje mette e parolle in una fila, cum'è sinonimi, ma da u sensu di pietà è a cumpassioni ci sò parechji fundamenti.

U prublema di pietà hè chì una persona chì stende ssa emozioni ùn senti micca a forza o ùn sapevanu comu aiutà. Pity in stu casu hè l'emozione da a cuscenza di a ghjinirosità. U corruzmu u donu è quellu chì u ricivete. No wonder, a savie indiana dice chì a pity ùn si razza u purgimentu, ma beni dà l'amore.

A cumpassione, però, difiere di cumpassione in u primu locu da a so vulintà sincera di aiutà. Avemu perciutu l'altru cum'è ugguali, è seguitemu u nostru rispettu per ellu in un momentu di prublemi. Hè per quessa chì averemu compassione. A cumpassione, avemu percizzatu u so dulore di l'altru u nostru propiu, è avemu da prutezza. Rispunze, avemu osservatu ciò chì succede da una certa distanza è ùn cuncentra micca in bonu (vugliinu di aiutà), ma in u fattu di u dolore è a tristezza. Se a pietà hè passiu, a cumpassione hè attivu.

Una persona chì pensa solu di fà pietà, volontartamenti assume l'imaghjini di a vittima. Per entra in a so reta (chì vulete sentisce l'amore per voi stessu da u sensu di u nostru puntu di vista, l'emozioni), u disprezzu hè riguardu in u spiaggia distruttiva, è ùn avete micca cunnisciutu cumu per liberà di u sensu di pietà.

A cumpassione sinceria hè carente di narcisisimu, si va da cundottu cù carità, cura è cura. Quandu una persona dici: "Ùn cunnosci micca pietà", ùn hè micca significatu chì hè callous, forsi u vostru interlocutore hè carente di cobardizia.

Cumu si liberatu di pietà?

  1. Notendu l'abitudine di scorrivarlu tuttu ciò chì "disprezza", pensate à ciò chì dà stu sensu. E, più impurtanti, cumu aiuta à l'altru. Hè assai probabbili, in ogni modu. Truverete cambià energia destruzzione.
  2. Pruvate capisce chì, diventendu (è spessu ciò chì hè ciò chì succidevi) pietà, private à l'altru persona di putere è responsabilità di a vostra vita.
  3. Pensa à cumu pudete aiutà à qualchissia ririvergine. Fà chì si basta à vantaghje è fà rinvià a fede in ellu stessu. Sperate prestu l'amori è l'intelligenza.
  4. E quarchi cosa hè abbastanza per valdi un bucchinu di l'acqua fridice in a forma di a verità è di certe volte parechje persone.