Books di l'anorexia

L'ideal di a bellezza femina cambia da l'era à l'era. Ricurdativi di l'attuali grecu di e donne cù lettini cadaveri è picculi pani, o bellezza di u 20u seculu Brigitte Bordeaux è Merlin Monroe - oghje chì tutti ùn ne più più in l'"standard di bellezza". Una ragazza alta è finita cun collarbones protubbusti è ribelli hè u standard chì podi usi è magazines di moda. A vuluntà di seguità l'ideale ghostly hà digià hà tombu più di un mila ghjovani ghjente. Per fà megliu capisce stu prublema, hè megliu per leghje libri di l' anorexia è di l'bulimia. Ghjè quì chì hè vera dimustrava cumu pareva da l'esternu, è chì hè stata turnata dopu.

Lista di libri nantu à l'anoreksia

  1. "0%", Frank Ryuze . Stu libru mostra l'altra parte di un mondu fascinante è fascinante di a moda. Iddu sustene chì ùn hè micca avutu cun quistu cosa - hè u tipu di donna chì si trova ogni ghjornu.
  2. "Questa matina decidini aduprà a manciari," Justine . Questu hè unu di i meglius libri per annunzii per l'adulescenti. I pagi anu revelatu una ghjacciosa scuppiatu francu di storie ghjovana, chì hà decisu chì pudete diventà bellu è amatu solu cù l'aiutu di a ferita.
  3. "Slimy", Ibi Kaslik . U libru abre a storia d'una anorèxia cunvinta, chì ùn hè micca capacità di cummattiri a realtà, è diventendu sempri di questu. L'aiutu di i parenti hè quellu chì hà mancatu.
  4. "Una zitella cù l'occhi fami", Masha Tsareva . L'heroina di u libru hè simpliciamente obsessed cun addiventanu, più belle è più magretti. Hè una donna tipica di città moderna, chì hè sicura chì i media dispunibule un standard di bellezza cusì à seguità. U libru hè dedicatu à tutti quelli chì eshaustanu cun dieti.
  5. "Dietu mortuali. Stop anorexia, Anna Nikolaenko . L'heroina di u libru fala a quistione - sò i storii di l'anorexia? O serà sempre bisognu di riunisce e forza? Induve hè a fine filosa trà bellezza è patologìa? Questu libru di u diariete mostra u prublema da l'internu, per mezu di l'ochji di a persona chì hè a lotta.
  6. "38 kg. A vita in u modu di "0 calori", Anastasia Kovrigina . Stu libru hè una altra confessione di un anorexicu, chì reachi 38 kilogrami à a ricerca di moda è bellezza. Ella ricorda accurately the months spent in calculating the caloric content of food and the fear of a piece extra.

L' opere di l'anorexia sò scritti da parechji auturi prufessiunale è non-prufessiunale - trà l'ultimi, per suprattuttu, quelli chì passanu a malatia è puderebbenu scunfuggiate u prevalunu.