"Malatica Blu" o per chì a persone fate tatuaggi?

In u mondu di a psiculugia, ci sò assai fobie è addicenzi. Qualchidunu pò pare micca innocu, ma una persona hà bisognu di l'aiutu di specialista. Chissi chjamanu "malattia blu". Stu tèrmini hè utilizatu per i patroni di i tattoi, è da i dilatori per "décorate" u so corpu.

Chì hè chjamatu una malatia blu?

A malatia Blu hè una dependenza chì si sviluppa dopu à u primu tatuu fattu. Pò esse un picculu sciccareddu. Dopu un certu tempu una persona hà una passione irresistibilialla per appruvazioni di un novu tatuu chì cumplementari a prima. Persone cù a dependenza di u tattoo ùn ponu micca firmà e cose cun di novi spazii di u corpu. Questu fai à u fattu chì ùn ci hè micca un spazi libbiratu sopratuttu.

Perchè i persone di fà tatuaggi - psiculugia

I psicologu define assai fattori chì aiutanu à risponde à a dumanda, perchè u persone fate tatuaggi. I più cumuni sò:

Ci hè una altra rage per chì una maladecita blu pudarà sviluppà - un primu tatuu furtunatu. Chistu pò succorsu da a culpa di u cliente, quandu ùn hà micca cunzidienziatu à u disignu, o inexperience di u maestru, chì hà purtatu à distorsioni di l'imaghjini. Dopu questu, una seria di esperimenti sò cuminciati, destinati à corrigie l'errore per ottene u risultatu espertu. Invece di copre u fruttu falliu cun un prufessiunale, certi persone si tratta d'finisce o mudificà.

Perchè i fugliassi fate tatuaggi?

A psicoluggìa di i tatuaggi in i donne ani propriu caratteristiche. Frà e razonne femeile cumunu di beautificà u corpu, i psiculoghi distingenu i seguenti:

  1. Amore impetu. Molti picciotti, in u statu di euforia, vulete fà un tatuu. Ancu sò motivati ​​da un desideriu di pruvucari à u so amatu chì per a so fama hè pronta per "embellish" u so corpu.
  2. Manifestazione di credenze. In regula, questi sò e adolescenza chì anu sicuru chì ùn sò micca capitu da l'altri. A ragiunale pò esse statura radicali nantu à a vita è a fede in qualcosa.
  3. Masking of scars. Tutti i femini volenu un corpu perfettu, ma assai avianu cicati chì spoor l'impressione generale. Cù l'aiutu di i tattoos vulete disfrazarlas, ma vale digne à vede chì i cicori pò stremanu, è l'imàgini deveranu esse agitu.
  4. Un tributu à a moda. Parechje sò cunfidenti chì hè stilu è bonu.

Perchè i pretugne addiventanu tatuaggi?

A psiculugia di i tatuaggi in i adolescenti ani caratteristiche di a soia. Qualchdi pensanu chì sò oghji adulti è sò capaci di piglià a so propria decisione, cumu di viva, l'altri vulete saliendu à l'amichi. Dopu a prima scena, sentenu una certa superiorità nantu à l'altri. À u tempu, questu sensu si distingue è volenu pruvà torna. Puderia diventà una dipendenza tattoo, per trattà cù chì i psiculoghi vi aiutanu.

Ciò chì facenu un tatuu - psicoluggìa

A storia di i tatu hè vint'anni d'anni. Sicondu i disegni nantu à u corpu, era pussibule di ricanuscimentu di una certa tribù, dopu - a pusizione di una persona in a società. In u Medievu in Europa, i tatu ùn sò micca permessi. A data, sò cunsiderate un artu speciale. Un tattoo da u puntu di vista di a psiculugia hè un indicatore di a pirsunalità da quale pudemu determinà u caratteru di una persona , i so passatempi o a partenza spirituale è religiosa.

A persona più tatuada in u mondu

Parechje persone in u so desideriu di esse megliu cà quarcunu ùn sanu micca i limiti. Questu hè micca applicatu solu à i prudutti in u mondu di l'sport, invenzioni, ma ancu per cupre u vostru corpu cù dipinti. L'omu più tatuatu in u mondu - stu titulu hè stata datu à Lucky Diamond Rich . Hà spiccatu u recordu di l'ex "champion" Tom Leppard, chì u corpu hè cupartu da u 99.9% in a forma di colore leopardo. Lucky Diamond Rich hà capaci di "emboli" di u 100% di a pelle.

Lucky Diamond Rich è Tom Leppard

Quandu Lucky era un adulescente, ùn sapia micca quale era a malatia blu è ùn cuddà micca a so passioni per i tatuaggi per fà un famusu mundiale. Per tuttu u tempu chì era sottu a machina, chì hè più di 1000 ore, diventeranu litri di tinta sò stati passati. In u risultatu, a pintura di Lucky era in l'auriculate, parolle, gumi è sottu à i chjavi di u untu. Doppu di dalli u "campiunale titulu", hà dettu chì questu ùn hè micca u limitu è ​​i novi tattoos si trovani nantu à e cose. Micca da Lucky, uni pochi di artisti tattoo anu partitu:

  1. Rick Gestet - a funzione distintiva hè l'imaghja di u cranu nantu à a faccia.
  2. Denis Avner hè un grande fan di felines, u so corpu hè aggratu cù u strappi di tigre (per una maiurezza similarità hà realizatu una operazione per split the upper lip, cambiatu e formi di denti è ore, implanti inseriti, facentenu "gattone di gattu").
  3. Kala Kaivi - stu zoppu dicidi di andà cun l'ambiguu di l'annuncia di u salonu è u 75% hà cupèrtu cù un tatuu.
  4. Eric Sprague - "vistutu di a pelle di una lucertula" è divintò u fundatore di a split of the tongue.

A donna più tatuada in u mondu

I micca solu l'omi sò capaci di atti insulane. Alcune donne ùn passanu darrere a mezza forte di l'umanità è copre u corpu cù tatuaggi. A donna più tatuada in u mondu hè Julia Gnus da New York. I primi disinni nantu à a so pelle hè appiicata in un tentativu di fà scopre una malatia rara, in a quali a coghja hè coperta cù partlii è cicatrises di corneali. Puderete, "rasprobovav all the charm", ùn pudia micca firmà è si cupria cun tatuati da u 95%.

Julia Gnus

Ci hè parechje più di e donne chì ùn ponu truvà un pedaje di secchi:

  1. Maria Jose Christera - hà cuminciatu à cambià di a so mamma dopu un matrimòniu infelicatu, in a so prematura perchè u figliolu.
  2. Elaine Davidson hè un brasilianu nativu, u locu di l'oghji di l'Edimburgo hà fattu à più più di 2.5 mil tatuaggi, è completeghja "bellezza" circa 3 kilogrami di piercing, è questu hè solu in faccia.
  3. Isobel Varley - hà fattu u primu tattoo quandu era più di 40 anni, è da tandu ùn pudia micca firmà, u disignu favuritu era una famiglia di tigri, situata nantu à u so stomacu (Isobel hà mortu à l'età di 78).