Psiculugia di a cumunicazione cù l'omi

Eccu una donna per acquistà cun un omu interessanti, cumenciani à scuntrà, parli, passanu u tempu, è da, in modu imprevisu, a rilazione hà cambiatu è l'omu sparisce. Cusì hè ripetuta diversi volte. Sì sta storia hè familiar à voi, aghju fighjatu nunda per una risposta à a quistione per quessa hè cusì. U fattu hè chì un omu è una donna diferendu di l'altru, cum'è l'estiu è l'invernu, cum'è u ghjornu è a notte. Cusì, bisognu di cumunicà cun elli in modu diffirenti. A psicoluggìa di cumunicarii cù l'omi ùn hè unicu unicu, è deve un furmolu scrupulevule. Hè per quessa chì a psiculugia di a cumunicazione successa cun l'omi hè in u cuncettu di "parlà in a so lingua".

Se avemu, rapprisentanti di u sex fair, puderà annunzià u mumentu di i sicreti di cumunicarii cù l'omi, pudemu assicurà un grande successu à a custruisce una excelente relazione trà un omu è una donna. Per questu, vale aduprà studià u male "lingua di a cunversazione" è i principii di a cumpurtamentu. Inoltre, l'omi è a donne anu diverse persunzioni di l'infurmazioni, puru. Perchè, in a maiò parte di i casi, una donna dice per parlà, è un omu entra in un dialogu solu "in affari".

I règule di cumunicazione cù l'omi

Eccu nant'à certi reguli basi per cumunicarii cù l'omi:

L'arti di cumunicarii cun l'omi hè ancu in cunfurmità cù l'imaghjina scelta è u tema propositu, perchè l'omu devi avè u stessu stampa. Per esempiu, se una donna hè prestu à una riunione di cummerciale, perchè per una transizione riescita un bon vestitu di cummerciale, pitture è modelli di stasera seranu una bona plus. Allora l'omu cusì capisce di ciò chì vinia à ellu è sintinu à una seria dialogica. A cumunicazione curretta cun un omu porta a risultati pusitivi in ​​a mira di settimana di cumunicazione, sezione è una transazzione cummerciale o cunfurjalità cù l'esperanza per una longa relazioni.

I difetti in a cumunicazioni cù l'omi

Ci hè un minutu ben cunnisciutu chì l'omi ùn ponenu micca in e donne. Per ùn sbaglià i sbagli, cunzidira li "bugie femminili" cchiù cumuni:

Questi règuli sò assai semprici, perchè s'è vulete alcuni scelte vogliate in trattamentu cù l'omi, ùn deve micca avutu un capu. A primu cunmbiu cun un omu devia esse interessanti, eccellente è dinamica. Allora era questu u scopu di scuntrà à novu. Speak temi masculini, questu quì chì interessanu da ellu, è nantu à i ryushechkah-rosa è l'amatori francese-blondes à a prima reunione per parlà ùn hè micca necessariu. Se a cunversazione hè di cummerciale, maximice e vostre qualità di cummerciale. Staghjunate propostu chjaru è specificu. Intreneddi cù tanti appassiuni quannu si ncontranu è dicenu l'addiu.

Ora ci hè assai di littiratura, chì dà un'agghju di puzziche è cunsiglii, cumu revela i sicreti è e funzioni di a cumunicazione cù l'omi. Spécialmente vogliu chjamà l'auturi comu Allan e Barbara Pease, chì publiconu assai libbra excelente nantu à questu tema. Quasi tutti i risposti di quanto difettu un omu è una donna pò esse acquistatu da u libru "L'omu è a donna, a lingua di i rapporti" Allan è Barbara Pease.