Ciò chì hè vanità in termine di a psiculugia è a Ortodoxia?

A vanità hè cunnisciuta da l'omi di l'antica è combina u cuncetti d'orgogliu in religione, star fever in i circles di l'affari, l'orgogliu, l'arroganti in relazioni ordinari trà e persone. Ciò chì hè vanità, cumu si a persona è l'altri - i meglius esperte di l'alte humani - filosofi, sacerdoti, teòffisti, psiculoghi, pruvate à capì.

Chì significarà a vanità?

A vanità vene da i dui paroli "futità" è "gloria". V.I. Dal - u grande investigatore di a lingua russa in u dizziu esplicante spiega chì a vanità di una persona hè l'aspirazioni di un certu tipu di persone per l'unurari, eloggiu, gloria mundiale, ricunniscenza di virtuti imaginariu. I disegnari di esse u sughjettu di a cunversazione è di l'avidità à l'attinzioni sò in e persone in e persone è in a società moderna.

Vanità da u puntu di vista di a psiculugia

I ragiò di cunghjettu sò oculeti in a zitella. I sicicloni cresinu chì in a furmazione di l'autoestimu, un criticu impurtante hè u ricunniscenza di u zitellu da i genitori, cumu a valute alcuni rializazioni di u zitellu. L'eccessione di lodeu avè perffezente a maiò percepzione di un sè stessu in una persone, l'autoestima stimulantata inadecuata porta à a vanità. Pudete una persona ricanuscià a "malattia stella" in un sè stessu? Ci hè signalosi di vanità:

Chì significarà una vana persona?

A percepzione di ellu stessu cum'è una persona hè un prucessu cumplèttu, cunnessu cù emozioni da a so grandezza o manca in u sughjettu di l'educazione incorrecta quandu ùn sò nudda nurmazione è di pruibiti è permissità sviluppa. Una vana persona hè una persona brillanti à u prima vista, attraendu l'attenzione di a persona. U psiquiatru austriann A. Adler, parlava di una vera persona chì era chjesa à u puntu chì ùn hè micca solu un locu per altri. Quante vanità si manifesta:

  1. Sensibilizà sentimenti, pinsamenti - u statu internu pò esse diffirenti da a manifestazione esterna (a ghjustificazione hè di capisce quantu à l'audienza per l'attenzione).
  2. Umiliu di una altra persona per u sensu di superiorità (esprimia più in e donne).
  3. A vuluntà di fà i boni scritti è dite à l'altri chì "Sò bè".
  4. A duminiu di "star" - senza sapè chì u significatu di l'attività, una professione chì u successu hè impurtante per una persona (successu per successu).
  5. Enveita in relazione à quelli chì anu assolutu alcuna cosa in a vita.

A vanità hè bona o mala?

Qualcosa fenomenu hà aspettu pusitivu è negativu. Hè a vanità umana è sò qualchì tempu bè - in termine di utilitate pratica? Ci hè più momentu negativu, ma ci sò ancu i partiti pusitivi di vanità:

Chì ghjè a vanità nantu à u parti negativu:

Vanità è orgogliu - qual hè a diferenza?

L'omu stessu è l'autocentricità sò u campu nantu à quale pride è vanità sò "fugliati". L'orientazione diretta di l'omu per ellu stessu, i so rializazioni. A vanità hè cunsiderata un vitu umanu rude umanu chì l'orgogliu. In a vanità, una persona pò esse rializate a pernicchia di u so "I-posizionamentu", in orgogliu hè un disregardatu bè per altri in contru à u fondu di glorificación d'un sè stessu. In tutti i religioni mundiale, l'orgogliu hè un picculu peccatu.

L'ambizioni è a vanità sò differenzi

U scopu di l'omu per esse u megliu in diverse esferi suciali hè rispettuosu. Per esse un mèdicu maravigliu, un maestru, per assumisce a rispunsabilità per a vostra professione cù tutta a responsabilità è diventà un esempiu per l'altri hè quella distinta l'ambizioni di a vanità, induve l'attenza "vazia" hè attrata à a parsunalità. Ambition è vanity - hè una fine filosa quandu una qualità pò passà à l'altru: una persona cusì accumenza di vantà di i meriti passati è quantu utile in u so avete chì hà fattu per a società.

Cumu si libbirà vanità?

Quandu una persona si cunsenta chì ghjè in prigiuneru di a so impurtanza è di a dependenza à u flattere, ricunniscenza per l'altri, battene per l'attinzioni di a squadra - ci hè un grandu travagliu mentale è psicologicu per superà. Cumu si tratta di vanità - un pocu cunsiglii da i psicologu:

  1. U prammatismu hè una qualità chì, in limiti raghjone, aiuta à eradicà a vanità è ùn ne restanu nantu à i lochi di un successu assolutu.
  2. Comparare i vostri successi cù i successi di l'altri populi - fate chì sempre ci hè qualcosa più intelligente, più bella, più riescita.
  3. Pigliate l'esempiu di famosi persone chì, in u successu, ùn sò micca sottumessi à a vanità: a mamma Teresa, Mohammed Ali, Keanu Reeves - modesta pirsunalità di rinomina mundiale
  4. Scopre vittori è rializazioni hè chì u successu hè da a participazione di l'altri populi in a vita di una persona. A adopzione di questu fattu è gratitude à i genitori, i duttori chì si ncontranu nantu à a strada di a vita - aiuta per esse da u statu di vanità.
  5. G.D. Roberts hè un scrittore australianu chì, in a so novu L'Ombra di a Montagne, hà suggerutu quantu utile poverà esse truvata, à volta à cume a testa di cuddà a so testa è di ghjudicatu, hè un bon exercitu contra a vanità.

Quale hè vanità in l'Ortodosia?

Perchè hè vanità un piccatu in a tradizione Ortodoxa? In u famosu filmu "Devil's Advocate", l'hé eranu Al Pacino uttene parolle in chì ellu admete chì a vanità hè unu di i peccati chì ama, u diavulu. L'anima di l'omu vingutu hè indefensivu contru i tentazioni di e forze scuru. Sacri fathers about vanity:

Cumu si trovani vanità - Ortodosia

A vanità hè un peccatu chì devora l'opari di l'anima umana . Sacerdòtsi Ortodoxi fannu assai attente à a purità di i pinsamenti è di l'attività di ghjornu - questu hè un enormu sforzu nantu à a strada à Diu. A lotta cù vanità è orgogliu include: