Memoria arbitraria

A memoria in a vita di una persona hà un rolu assai impurtante, in u travagliu, in studii, è in a vita personali. Fighemu quale hè u memoria è quale hè un memoria arbitraria in psicologia.

A memoria hè un tipu d'attività mentale chì hè stata pensata per priservà, accumule è utilizate l'informazioni per urganizà e attivitate umanu. Sì senza ellu, una persona ùn pò micca pensà è apprendre.

Tipi di ricordu sò classificate in parechji critichi:

A memoria arbitraria hè un cuncettu chì significheghja u prucessu di a psicologìa di una persona, chì si svolvi cù u cuntrollu di a cuscenza, fendu un ughjettu specificu è utilizendu tecniche speciale, è in a presenza di sforzi intimi. Hè per esse, se una persona si mette a prublema di ricurdà quarchi cosa, questu mumentu di memoria hè cumprata in u travagliu. A ricerca arbitraria prupone un scopu di ricurdà quella chì una persona mette è fà i so sforzi. A prisenza di a memoria aleatoria aiuta una persona in più attività, u sviluppu mentalu è a furmazione di personalità. Memoria cù accessu aleatoriu hè un scopu è una cumpitenza di capisce, di mantene in mente, è ancu di ripruducesi ogni cunniscenza, capacità o fatti chì eranu acquistati in u passatu. Questu hè u tipu produtivu di memoria di tuttu ciò chì una persona hà.

U sviluppu di memoria aligranza

Hè facilitu per aduprà stu prucessu da a zitiddina è custituitu dinò:

  1. Inseme à u zitellu per capisce a cumpagnia. Per questu, u modu più effittivu hè di ghjucà, postu chì ci hè un cumpagnu chjucu affannatu di vulemu di ricurdà è richiamari. Durante u ricordu attuale u zitellu ripeti tutte parechji volte. Stu tipu di memorizazione hè assimilata da i zitelli è da quandu, quandu pruponemu u duminiu, torna mentale à a situazione quandu memorizò u prucessu è dà l'infurmazioni necessarii.
  2. Amparate tecniche chì anu destinatu à ottene un scopu comprensibili di ricurdari è riproduce. Quì hè necessariu di sviluppà u metudu di "repetizione", perchè hè a più facilmente formatu è per a so maestra ùn hà micca bisognu di piglià capuzzione cumminciosa. Repite a recepzione passà in una forma chì u zitellu ùn ripetarà micca in a furmazione di a so cumpagnia, ma dopu a so accultura. Ie se reproduce u travagliu indipindente.
  3. Per amparà à cuntrollà i risultati di l'esercitu di l'ughjettu, per fà un teste d'autore. U scopu di l'audità hè di corrigie i sbagliati fatti, è di ùn ripetiri micca in u futuru.

Tuttu u stessu pudete fà in l'adultu. Hè impurtante solu di passà un pocu di più nantu à questu prucessu. Sviluppà a vostra memoria è vi riceve successu in tutti l'area di a vita.