Missjoni di i Ghjesuiti à Chiquitos


A missione di i Ghjesuiti à Chiquitos hè un monumentu culturale è storicu in Boliviana , in u Dipartimentu di Santa Cruz , un patrimoniu da a UNESCO World Heritage Site. Hè custituitu 6 mission centre fundatu per i monjos di l'Ordine di Ghjesù cù l'obbordu di sparghjia u cattolicu in a populazione indiana di u Sudamerica. I membri di l'Ordine di Ghjesù dirigenu i so attività trà l'indiani di u Chiquito è Moss. A Mission San Javier hè stata fundata a prima, in 1691. A missione di San Rafael hè statu creatu in u 1696, San Jose di Chiquitos in 1698, Concepcion in 1699 (in questu casu, i missiatiche convertianu l'indiani Guaranini), San Miguel in 1721, Santa Anna in u 1755.

A questu ghjornu, i missions di San Juan Batista (1699), San Ignacio e San Ignacio de Velasco (ambas date à 1748), Santiago de Chiquitos (1754) è Santa Corazon (1760) . In u settore, 22 settuli sò stati stabiliti, in quailu circa 60 000 indi cunvertiu à u cattolicu. Con elli, 45 missionarii travagliavanu.

I centri misi di misioni - ridusioni - in i Settlements di San Miguel de Velasco, San Rafael de Velasco, Santa Anna di Velasco, San Javier, San Jose di Chiquitos è Concepcion sò in fattu L'statu di u quali eranu davanti à l'expulsioni di i Ghjesuiti da u statu, chì si produìu in u 1767.

I Missionsi trasfiritii sottu a direzzione di curdigliarisi, sardinu à pocu pressu, è a so pupulazione emigrà in altre regioni di u paese. A risturazione di missi accuminzau solu in u 1960 sottu a tutela di u ghjovi Jesuit Roth. Ùn sò solu i chjese eranu rinnuvati, ma ancu i scoli è i casi indiani. Hans Roth hà criatu musei è attori per mantene in cundizione per queste munumenti storichi. Oghje, una varietà di manifestazioni culturali attuali in i missi di u Jesuichi in Chiquitos, cumprese l'annual Musica Renacentista Festival da Americana Barocca, chì hè stata accettata da u 1996.

Architettura di missions

I settlements sò interessanti cù l'eclecticismu sorpèvule di l'architettura tradiziunale catòlica è l'indianu localu. Tutti l'edifici sò quasi a stissa architettura è di cuncepimentu - basatu annantu à una descrizzione di a cità ideale di Arcadia, inventata è scritta da Thomas More in u travagliu "Utopia". In u centru, una zona rectangulare di 124 à 198 metri quadri. M. In una parte di a piazza era un temple, per l'altru - a casa di l'indi.

Tutti i chjese sò custruiuti cumu i disinni di l'architettu Martin Schmidt, chì, cumminendu a tradizione di l'architettura di l'architettura europea è e funzioni architettoniali di l'edifici indiani, creò u so stile, chì hè chjamatu issa "baroccu di u Mestizos". U mutaggiu principale in a custruzzione hè un arbre: mure, columone è altari sò fatta. Comu u materiale per u pianu è e tile di tile era usatu. I muri eranu struati è dipinciutu cù sculture d 'altru induru, decoratu cù pilastri, cornichi è altre elementi decorattivi.

Un elementu caracteristicu di tutti i tempii di e missioni di i Ghjèsiti à Chikitos in Boliviana hè una rosetta nantu à a porta di a porta è altare decorati dinò è altri. In più di e chjese sò stessi, u complexu di ghjesgia includenu ancu una scola, camere induve sacerdote hà vintu, è stanzi d'ospiti. Casi indiani eranu ancu eretti nantu à prughjetti muderni, anu una grande sala di 6x4 m è galerie aperta in i lati. In u centru di a quadra era una grande croce, è in quattru parti da ella - capelli chjuchi. Dopu l'assemblea era un ortu è un cimiteru.

Cumu ghjunghje à e missioni?

Pudete truvà à San Jose in trenu o mosche in avione da La Paz . Da Santa Cruz, pudete alcuni ogni missione nantu à a strada RN4: 3.5 hours à San Jose de Chiquitos, 5,5 etati à San Rafael, è più di 6 ore à San José de Chiquitos, Miguel.