U museu di a morte scantarà ancu i più bravi!

In u mondu ci sò musei dedicati à l'arti, a scienza, a storia, u sessu, ogni tipu d'assicuranza inspiuranti o chjusa.

Ma hè una istituzione chì, à u prufundità di l'anima, scantari ogni persona è questu hè quiztu unu di i pratiche più terribili à u pianeta - u Museu di a morte.

Strangamente abbastanza, ùn hè micca chjovu, ma un ghjornu, JD Haley è Katie Schultz decide di vende a so vita cù a morte. A vulintà di creà un museu cusì unicu, questi duie spiecanu da u fattu chì hè urdinatore per una persona per amparà à valore a so vita. E questu ùn sarà micca travagliatu per u 100%, se ùn vede micca l'allora di l'esistenza. Allora, u museu di a morte originale apertu in u 1995 in San Diego, California. Avà vi scandalizate per sapè in quellu queste stanza abbia u museu. Ci hè chì avà principiatu u fugliale appartine à u famosu guvernu Wyatt Erp, chì hà tombu priggiuneri. In u 1995 anu una morri.

Dopu à 5 anni, u museu si trasfiriu à Los Angeles à Hollywood Boulevard. Oghje hè unu di i musei più famosi in u mondu, induve cintunari di migliori di turisti anu annantu.

Chì pudete vede quì? Allora, una cullizzioni di paraphernalia funeraria hè solu a punta di un iceberg horrible. Inoltre, sì ghjerta qualchì scantu d'uttene per embalià, per apre u corpu - cusì, megliu micca leghje. Oh, sì, sì, avà avà simu tempu di masticà un croganu fragante, megliu mette.

Allora, quì hè una lista di museu exhibita:

In questu casu, u museu hè divisu in parechji chjusi. In certi, pudete vede taglioli di i zitelli di e diverse tempi, è in altri - lettere, illustrazzioni, antichi appartinevanu à i scherzi serjali.

In u Museum of Death, episodii in a morgue, i prucessi di autòpsula sò spessu fotografichi. Hè stata filmata dinù un video horrible (micca nervoso à guardà) sottu u tìtulu "Faces of Death" (1993), è ancu un vidu di u Cult of Gate Heaven's (2008).

A proximità di u museu ci hè una buttrega di souvenirsi in quale ogni visitadoru pò cumprà per i so ricordi T-shirts, ghiaccieti, imette, sacchetti, billette cù i simboli di u museu. Inoltre, assai ghjente vinuti à cumprà u jocu di scrittura "Serial Killer", induve unu di i attori hè un assassinu, è l'altri sò e so vittimi.