Dacriocitrite in i culminati

Dacriocistite - una malatie cumuna cumuni trà i culminati, chì hè carattarizatu da infjammazione di u sac lacrimale è si sviluppau per una anomalia congenital di u sviluppu di lattice du lattice.

I cause di dacryocystitis in i culminati

Hè cunnuscitatu chì dopu à u nascita di un ziteddu tutti i modi di pruduce di frasi fluidi in a norma sò ancu passate. In ogni casu, succede chì a film gelatinosa, chì in a vita prenatal prutege u lettuce duct da u fluidu amnòticu, dopu à u nàscita, hè cunservatu, per allughjendu tutti i lattice ducte.

U primu sintomi di a malatia, com'è regula, apparevenu in u ghjornu 2-3 di a vita di u zitellu. A manifestazioni principalu di dacryocystitis hè a crescita in l'alchimia in i zitelli. Cusì l'ochju addiventa vurpi, inflamati, è quandu pressu nantu à a zona di u pus lacrimale hè pusatu.

À qualchi figlioli nantu à a seconda settimana di a vita, u sughjornu à u solcu risolviu, a inflamazioni annunzià è u canale sarva passable. Tuttavia, quarchi vota sta malatia ùn viaghja accurata rapidamente è esige un trattamentu.

Trattamentu di dacryocystitis

À u primu stadiu di u trattamentu, probabbilmente, u duttore hà da nome un massaggio di sac sacrimale . U Massaggio hè un prucedimentu impurtante in u trattamentu di dacryocystitis, chì aiuta à restaurà a patency di u canali nasal lacrimal, è u so ghjunghje hè di scunvulà a pelicula di gelatina. Inoltre, quandu tratanu dacryocystitis, u duttore urdinaria di prescrive cagiunati di l'ochji, chì deve esse infidatu prima è dopu u principiu di u massaggio. Pus, chì sarà liberatu durante u massaggio, deve esse pulita cù un quartzite di cotti nera. Hè devi esse nutatu, per l'efficienza, tutta a prucedura duverà esse realizatu 10 corsi per ghjornu, mentre chì e mani sò deve esse perfetti bè è cù unghji finite.

Inoltre, cum'è trattu in casa in dacryocystitis, pudete lavà l'occhi di u zitellu cù infuzione di camomile o una decocuure di tè tè in tè. Rinfringe 2-3 volte à u ghjornu cun un swab di cuttuni usando movimenti guiding da e corsi di l'ochji à l'internu. Vogliu avè nutatu chì u trattamentu di dacryocystitis cù i rimedii tradiziunali antichi averanu aiutu à caccià i fugliale è caccià l'acqua di purulente di l'ochji, ma solu solu u prublema è u sguassà u canali sfreggiate ùn pò micca.

In l'eventu chì i metudi conservativi ùn portanu micca u risurtu urdinatu, u lettuce hè pruvatu - hè una medica estrema in u trattamentu di dacryocystitis in nascita. In u corsu di sta funzione un filtratu protubettante per e sondi clinichi speciale è e lattice ducts sò lavati cù una suluzione disinfettante. Prufessiunale di u canali nasal lacrimale hè cunsigliatu per i medichi medichi à l'età di 2-3 mesi, perchè in età, a film gelatinosa si face più inguernu, cusì cumpla u processu di l'operazione. Se u zitellu hà l'operazione di a cundizione ùn hà micca meghjiru, valuta à pensà à e altre cause di sta malatia - per esempiu, a curvatura di u nasal septum o à l'altri patologii di i canali lacrimale è nasali.

Possibbili cumplicazioni di dacryocystitis

Dacriocistite ùn deve esse inizio, perchè pò esse chronicu o cumportanu a consecuenzii più severi, cum'è a fusion of passages lacrimal, inflammation of tissues circundante, abscés, phlegmon of sac lacrimale e d'altri patologii di visione serii. A puntualità puntuale di dacryocystitis congènita è u so trattamentu à una età curretta in a maiò parte di i casi porta à una ricuperazione veloce è ritenisce u risicu di recurrence.