Borsa per i scarpi cù i so mani

Una borsa di tela bianca per un paru di sneakers o di scarpi sò sempre utili. In questu, pudete mette un pezzu di sustituzione per u zitellu in a scola, mandatori in a lista di e scole shopping , fassi stivali d'invintà, se a casella hè deteriorata. Prestu pò sempre esse acquistatu, ma micca tutti sò ideologiche. Per e stivali d'invernadali altu o sandali di u settore ti bisognu di sacchetti sacchetti, cusì hè più faciule fà cose à pezzi cù i vostri mani.

Comu cose un saccu per i scarpi?

Sì avete firmatu u regnu in i vostri mani è sò familiarizati cù a maquette di cusgitura, perchè per voi ùn ci sarà micca difficultà à tuttu. Prima di voi un saccu per i scarpi, avete da preparà i seguenti materiali:

Avà addivemu un saccu per i scarpi.

  1. Fighjemu cù u mudellu. U mudellu di u saccu per i scarpi cumposti da dui atenu. A dimensione di ogni parte parte di u tipu di scarpi. A parti esterna cunsistenti di dui tipi di tela basica: grande per a basa di u saccu è più chjucu per portante e cilesti. Ma hè bisognu di mantene a proporzioni: a larghezza di a parte più chjuca è a larghezza di l'internu in a summa deverà a durata di u teatru basu.
  2. Trimate i pezzi d'usu di u patronu è arrange in l'ordine.
  3. Scrivite tutte e parte di u saccu per i scarpi à i vostri mani. Dopu quì avete lasciatu e costi.
  4. Avà pozzu a piezzu per mezzu inveci è punzzione cù pins.
  5. Un puntu impurtante: utilizendu un capu è un marcatu, sò trè orificati per esse stampati, chì deve esse dopu à u sostrachivaniya. Dui d'iddi si trovanu simettricamenti nantu à a parte più chjuca di u partitu perifè (dopu avemu passatu a corda) è un spaziu per svolge.
  6. Per fà un pianu falu vicinu à a bag-bag per u calzari, ci tagghiau e rumeni, cum'è accade à a stampa.
  7. Vulete a nostra saccheghje per i scarpi di sustituzione.
  8. Cumu marca, marcate i marcadore cù dui linii, induve simmu pruducini i linii: questu hè necessariu per a culiska.
  9. L'ultima etapa di fà un saccu per i scarpi cù i so propri mani sarà trenu. Hè fattu in u principiu di cunvivialità oblicua.
  10. Portonu a braid in a kuliska è tuttu hè prestu!