Angelina Jolie è Brad Pitt faranci per i zitelli

Prima di a matrimoniu Angelina Jolie è Brad Pitt, u divorziu di quale ferma u tema più discuttu, hà pruduttu firmatu un cuntrattu matrimoniu, stipulannu tutti i matte di a divisiona di pruprietà. A battaglia in tribunale, chì prumetti di esse sanguinosa, hà da cuncernazione à a prublema di i custate di i sei eredi di a coppiu.

Details of the marriage contract

In i documenti di u 2014, a distribuzione di i finanzii di Angelina Jolie è Brad Pitt hè chjaramente esposta da se i cô esse cunfirmati di a nicta di sparte a pruprietà.

L'urganizatu di "Brangelina" hè stimatu da $ 400 milioni. Sicondu i rapporti, i cagiuni sò i patroni di doce opere di i beni immubiliarii, novi chì sò comprui prima di u matrimoniu. Hè nutà chì solu dui di elli appartenenu à Jolie.

Dopu chì Angelina è Brad furmalmente formalizatu a so rilazzioni, divinamenu amanti di vigneri in Francia, una mansione in New Orleans è appartamenti in New York. Hè sta prupietà chì a coppula cumunu.

U momentu chjave

Tanti Jolie è Pitt sapemu chì ùn ci seranu micca prublemi cù a divisioni di pruprietà è sò issa preoccupatu di a custodia di i zitelli. Angelina hà dettu issa tribunale per dà a so custodia di Maddox, Pax, Knox, Zahara, Shailo e Vivien. In ogni casu, Pitt vole ancu di cura di i so foglie è hè prestu per pallà per u drittu per educà à i eredi.

Leghje ancu

A strada, in un cuntu di u matrimoniu riguardu, a coppiu hà una prublema prucessu assai delicatu, secondu chì, se Brad cambia a so moglia, perderà u dirittu à custarite cumune di i so figlioli. Sè avete ricordate a rumanzu cù Marion Cotillard, chì persiste à pruvà à attribuisce à l'attore, diventemu chjaru da u ventu da u ventu.