Chì ghjè l'utilizazione di curcuma?

U ziferanu hè spessu trova in forma pulveria. Hè un pappaddu d'aranciu. L'olii picciotti chì compicanu ponu fà pussibule aduprà sta spezia quandu si facianu manciari. In ogni modu, hè famosa micca solu per a so capacità di dà cunsigliu di culinaria cun u gustu incridibbili, ma dinò per i so effetti benefiziusi in u corpu umanu. Intendemu di scummigghiarià cume cumpagnia interessante per a salute. Prima di tuttu, hè apprezzatu com'è una fonte d'antioxidanti, da quale hè capacitu per restituisce attivamente li neuroni è i muri di i vini. Hè assai usata in a medicina non tradiziunale.

Chì ghjè l'utilizazione di curcuma pè u corpu?

A cumpusizioni di cecera hè ricca. Ci aghjunghjenu l'olii essenziali, i prutini, a fibra . Hè riccu à a vitamina B, cumpunenti minerali. Questu caldizzione hè ancu apprezzatu cum'è un modu di antisépti, antimicrubbià è di scaldamentu. I pruprietà ùtuosu di caldi d'aziende sò infiniti. Aumenta a resistenza di u corpu à i malati virali è infizziosi, dà forza à l'organiziu debilitatu durante a malatia o dopu a cirugia. U zimbru hè utili per u sangue: rinforza u nivellu di zuccherinu è u colesterulu, nurmalizà a cumpusizioni di u sangue, prumove a furmazione di cacciati da u globu di sangue, pattu attivu cù e lietiche. I prudutti nantu à sta spezia hà da aiutà à rinsignà u calore, fate ridere di tutti i tipi di tezza. Questu hè u primu riservatu naturale per a gripe è i friddi.

Da u turmericu per a salute?

L'impegnu di a curcuma à l'alimentariu aiutarà à trattà e assai prublemi in u travagliu di u lavu digestivu. A soporta una flora sana di l'intestini, improvisa a digestioni, u funziunamentu di u pancreas. Ancu a caldi turmericu hè propietariu utili, impurtante per a perdita di pisu:

Hè successu cummatti cù inchori di l'extremités, suppresses l'antichi per u cunsumu eccessivu di l'alimenta. Tutte queste pruprietà permette di trattà in u pattu da u pesu eccessivu.